return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 3)
View this Thread in Original format
SilentEagle
Ik ben wat aant twijfelen...

Als ik op tijd uit mn bed ben na de TD op vrijdag, dan kom ik mss wel naar Gent. Dus als er iemand uit Hasselt of omstreken mij uit mn bed wilt zetten, zie ik da goed zitten. :D

Armadanight ga ik sowieso - Asta is een fenomenale discotheek, en de line-up is oerdegelijk. Ik zit er ni mee in dak weet wa ik kan verwachten, want wa ik kan verwachten is gewoon pokkegoed. :D
TOR
Armin zal zeer commercieel draaien denk ik...

zal nog zien wat ik doe.. Armada Night ga ik zeker naar toe, Cityparade ook, maar ik weet niet of ik die pre-party met Armin ga bijwonen.
lemon squash
feeeeeeeeeeeeest!!

Wel zien da k op tijd uit mijn bed geraak. 25ste gedaan met examens en dan die avond al spaanse cantus... :gsmile: Fataal dus...
SilentEagle
quote:
Originally posted by lemon squash
feeeeeeeeeeeeest!!

Wel zien da k op tijd uit mijn bed geraak. 25ste gedaan met examens en dan die avond al spaanse cantus... :gsmile: Fataal dus...


Wat en waar studeert ge?
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.

Maybe so, maar ik bedoelde met wat ik zei niet "oh nee... trance", ik bedoelde "oh nee... armin".
Ik weet dat hij voor velen god is maar zijn aanpak stoort mij dus. Als ik zijn tracklists zie ken ik bijna alle nummers al van buiten en ik hoor ze dan meestal niet graag ook...
ASOT is mundane :p
Wildfir3
quote:
Originally posted by djcresto
bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.


Kozzmozz: t-quest & kozz
Fuse: Zzino & Redhead
BCM: Zzino & Redhead & Marco Bailey & Trish


dunno ze, kweet wel waar ik zou willen zijn :)
Wildfir3
En dan nog eens de namen van de after party ook trouwens, 't moet niet altijd trance zijn hé :D

Marco Bailey, Michel De Hey, Dave Angel, Luke Slater, Dr Motte, Technasia, Claude young, Danny Howells.
lemon squash
quote:
Originally posted by SilentEagle
Wat en waar studeert ge?


lessius hogeschool antwerpen
2de kan vertaler - tolk: frans - spaans

zware boel jong... examens... pff, nog 2 weken :whip:
lemon squash
weet iemand om hoelaat armin precies draait? Kan pas rond 2u vertrekken... hoop da k nie te laat ben dan :nervous:
Pumaz
Het zal tijdens de parade zelf zijn ergens, op de opening is helemaal geen trance, dus zal je de Versuz truck moeten zoeken :)

pooley
Allé, trance sucked toch?
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Het zal tijdens de parade zelf zijn ergens, op de opening is helemaal geen trance, dus zal je de Versuz truck moeten zoeken :)


volgens welke bron?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement