|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Zeg wat je wil, ik ben gewoon veel mooier :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
als je met zo'n ego op de proppen komt bewijs je net het tegendeel ;) :p |
Ik blijf altijd bescheiden hé, ik kan er toch niks aan doen dat anderen rond mij dit altijd over mij zeggen? ;) |
|
|
| TOR |
dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's...
ik heb zuiderse trekjes btw :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's...
|
Lap, ik ga hier weeral gevleeskeurd worden...:nervous:
EDIT: Valt dat mee dat ik er verdomd sexy uitzie in strakke zwemslip! :cool: :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's... |
Hehe, Mister BeTA contest :D
| quote: | | ik heb zuiderse trekjes btw |
waar? nooit gemerkt :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
waar? nooit gemerkt :p |
shut up, ik zet de vrouwelijke BeTA's naar mijn hand :whip: :p |
|
|
| Pumaz |
| Je beseft toch dat tijdens een vleeskeuring de vrouwelijke betas u gaan zien? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Je beseft toch dat tijdens een vleeskeuring de vrouwelijke betas u gaan zien? :p |
:haha: :haha: :haha: :p |
|
|
| TOR |
hmm... *zoekt zonnebank op*
nu ja, met mijn wielrennersbenen haal ik het toch van jullie allemaal :D |
|
|
| Pumaz |
Wielrenners-benen vs voetballers-lijf, wie wint? :D
Ik dus |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
hmm... *zoekt zonnebank op*
nu ja, met mijn wielrennersbenen haal ik het toch van jullie allemaal :D |
3 jaar voetbal en 7 jaar atletiek :p
Een zonnebank zou ik anders ook wel kunnen gebruiken...:o |
|
|
| TOR |
wielrennersbenen + volleyballijf
kan niet beter zou ik zo denken :eyes: :p |
|
|
|
|