|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| emma |
 |
|
|
| FUSyke |
| Mij kan je om 14u zeker en vast vinden aan stage 4:D |
|
|
| Tiger777 |
| Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters? |
Mij best. Aan de stoeltjes in de ingang? (rechts als je binnen komt) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee of de auto-mensen daar op dat uur geraken, ik zal is horen bij Xilver... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Mij best. Aan de stoeltjes in de ingang? (rechts als je binnen komt) |
hmm... Is dat daar waar ge de tikkets moet kopen? (Sry, ken het station ni zo goe, nog maar ene keer geweest en dan nog een tijdje terug). |
|
|
| Pumaz |
Ja daar koop je de ticketten.
Als je hoofdingang binnen komt is het meteen rechts ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Da's dan afgesproke :) |
|
|
| Pumaz |
| Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen. Ik zie er al naar uit, collectieve zatheid zie je niet genoeg deze dagen (I have boring friends). |
|
|
| Tiger777 |
Daarbij komt nogeens dat ik 20€ meer dan gedacht heb ;)
13:27 komt mijn trein in gent toe... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Daarbij komt nogeens dat ik 20€ meer dan gedacht heb ;) |
More beer for us all then :D
| quote: | | 13:27 komt mijn trein in gent toe... |
Die van mij ook :)
Gij rijdt toch niet toevallig door Aalst? |
|
|
| Tiger777 |
| Ik stap over in Aalst ja, dus, dat is dezelfden trein. Meeting at the perron of aalst :D |
|
|
|
|