return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Beta-party inschrijvingen!
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Na ongeloofelijk hard werk van de organisatie begint er eindelijk schot in de zaak te komen, en is het tijd om in te schrijven voor de ongetwijfeld onvergetelijke eerste editie van de Beta-party! :D

De exacte dagindeling volgt nog later, maar het hele gebeuren zal dus zeker doorgaan op zaterdag 24 juli, vanaf ongeveer 17u30 aan de sporthal van Oudegem! Een exact adres met routebeschrijving e.d. volgt ook nog! Eerst gaan we dus een wedstrijdje zaalvoetballen, daarna houden we een BBQ en dan volgt of course de party tot in de vroege uurtjes met de crème de la crème van de Belgische en Nederlandse trance-scene! :toothless


Natuurlijk kost dit allemaal geld, en daarom ook deze thread.
Er zijn 3 formules voor die dag:


1: Het totale pakket voor de hele dag, dit is dus voetbal, BBQ en party kost 25€. Dit lijkt misschien veel, maar we moeten die sporthal huren, inkopen voor de BBQ doen en een volledige discobar met belichting huren, geen goedkope zaak.

2: BBQ alleen kost 10€, dus mensen die alleen komen eten betalen dit bedrag!

3: Eventuele vrienden of kennissen die nog naar de party willen komen betalen 5€, en dit om de huur van de discobar mee te bekostigen.


Het rekensommetje BBQ + party klopt dan wel niet in het totale pakket, maar daarin zit dus de huur van de sporthal, kosten van de BBQ en de huur van de discobar. Die laatste is 10€ de man, maar voor mensen die alleen naar de party willen komen is dat een beetje overdreven vinden we. Er zit ook een kleine foutenmarge in voor eventuele extra kosten. Moest dit geld niet opgebruikt worden krijgen jullie dat zeker terug, misschien in de vorm van een gratis drankje ofzo, dat zien we nog wel, want het is zeker niet de bedoeling dat we winst maken!

Misschien ook belangrijk om te weten is dat alle formules EXCLUSIEF DRANK zijn! Maar de drank ginder wordt verkocht tegen zéér democratische prijzen! En moesten er vegetarïers zijn die iets speciaal willen of moeten eten mogen die dat altijd doorgeven, dan zien we wat we kunnen doen!

Het is ook de bedoeling dat de voetbal en BBQ een TA-aangelegenheid blijven. Niet dat we iets tegen "buitenstaanders" hebben, maar het zou praktisch gewoon te zwaar zijn om een BBQ voor 50 mensen of meer ineen te steken en vooral uit te voeren! Wederhelften zijn natuurlijk wel welkom op de BBQ als ze dat willen! En je mag gerust vrienden en kennissen mobiliseren voor de party, hoe meer mensen daar hoe fijner het feestje! De zaal is natuurlijk wel geen grote club, dus laat ook geen busladingen vrienden overkomen! ;)

De betaling gebeurt via overschrijving op rekeningnummer 780-5829057-49, met de vermelding "beta-party + nickname". De inschrijving wordt pas bevestigd na ontvangst van de overschrijving. Stuur ook even een mail naar [email protected] met daarin dezelfde vermelding, en ook of je al dan niet vrienden gaat meenemen naar de party. Die mensen kunnen gewoon betalen op de avond zelf.
Er staat nog geen uiterste datum op de inschrijvingen, maar probeer het zo snel mogelijk te doen, dan weten wij ook voor hoeveel volk we BBQ moeten voorzien.


Moesten er ook nog vragen, opmerkingen of klachten zijn over weet ik veel wat, stel ze gerust, maar hou deze thread AUB wel clean! :)


Hieronder nog een lijstje met de mensen die al ingeschreven en betaald hebben voor de hele dag:

TOR
Nyah + vriend + nicht
Gladius
CygnusX + Tatanagirl
Xilver
Kaidreas
Zehra
Pumaz
Jasperovitsj
Cresto
TOR
Gladius
looking gooooood!
hoe zit het nu met MIKE? en shotten we dan tegen de hollanders of gemengd?
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
looking gooooood!
hoe zit het nu met MIKE? en shotten we dan tegen de hollanders of gemengd?


beide negatief :p

aja men rekeningnummer: 780-5829057-49

graag zo snel mogelijk inschrijven zodat we gauw een beeld kunnen vormen met hoeveel we gaan zijn. Ook in mail bijschrijven of je wil voetballen of niet.
Nyah
OK, ik heb een vraagje...
Ivm de 'helpers' op deze dag. Ik wil dus wel helpen, had ik al gezegd (en ik kom hier ook niet op terug hoor), maar ik hoop wel niet dat er van mij verw8 wordt dat ik de hele avond ergens achter een toog (bvb) ga staan om te tappen ofzo... Allé, ik weet niet hoe jullie t gaan regelen, maar het lijkt me toch best als er een soort van tijdsschema wordt opgesteld om die dingen een beetje eerlijk te regelen. Niet dat er bepaalde mensen zijn die zich de voeten onder t lijf lopen, terwijl er anderen zijn die niets doen. Het is toch een beta-party, dus kunnen alle beta's kunnen toch een kleine helpende hand aanbieden, niet? En tis toch ook niet te onderschatten welk werk er allemaal bij komt kijken: ik werk in de horeca, dus geloof me: als het tijd is om bvb. te afwassen, heeft iedereen plotseling heel dringend iets te doen :p :rolleyes:
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken :o) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel?
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah
OK, ik heb een vraagje...
Ivm de 'helpers' op deze dag. Ik wil dus wel helpen, had ik al gezegd (en ik kom hier ook niet op terug hoor), maar ik hoop wel niet dat er van mij verw8 wordt dat ik de hele avond ergens achter een toog (bvb) ga staan om te tappen ofzo... Allé, ik weet niet hoe jullie t gaan regelen, maar het lijkt me toch best als er een soort van tijdsschema wordt opgesteld om die dingen een beetje eerlijk te regelen. Niet dat er bepaalde mensen zijn die zich de voeten onder t lijf lopen, terwijl er anderen zijn die niets doen. Het is toch een beta-party, dus kunnen alle beta's kunnen toch een kleine helpende hand aanbieden, niet? En tis toch ook niet te onderschatten welk werk er allemaal bij komt kijken: ik werk in de horeca, dus geloof me: als het tijd is om bvb. te afwassen, heeft iedereen plotseling heel dringend iets te doen :p :rolleyes:
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken :o) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel?


Anja, je hebt overschot van gelijk, alles wat je zegt klopt meestal. Nu de bar moeten we nu wel zeker niet doen, die wordt gewoon opengehouden. De bbq wordt inderdaad een pak werk, aankopen doen, groeten kuisen, alles klaarzetten bakken, afruimen, zoals je zegt afwassen (hier bestaat wel nog het alternatief van wegwerp te gebruiken). Een schema vind ik helemaal geen slecht idee, maar dit kan pas opgesteld worden de week ervoor wanneer iedereen is ingeschreven. Dus hoe sneller mensen inschrijven, hoe sneller we alles kunnen regelen.

en iedereen braaf zijn natuurlijk want de cafebaas die gade nie graag kwaad zien. Pic hieronder

http://users.skynet.be/bs363615/photos/photo_22.html
Nabistai
quote:
Originally posted by Nyah
OK, ik heb een vraagje...
Ivm de 'helpers' op deze dag. Ik wil dus wel helpen, had ik al gezegd (en ik kom hier ook niet op terug hoor), maar ik hoop wel niet dat er van mij verw8 wordt dat ik de hele avond ergens achter een toog (bvb) ga staan om te tappen ofzo... Allé, ik weet niet hoe jullie t gaan regelen, maar het lijkt me toch best als er een soort van tijdsschema wordt opgesteld om die dingen een beetje eerlijk te regelen. Niet dat er bepaalde mensen zijn die zich de voeten onder t lijf lopen, terwijl er anderen zijn die niets doen. Het is toch een beta-party, dus kunnen alle beta's kunnen toch een kleine helpende hand aanbieden, niet? En tis toch ook niet te onderschatten welk werk er allemaal bij komt kijken: ik werk in de horeca, dus geloof me: als het tijd is om bvb. te afwassen, heeft iedereen plotseling heel dringend iets te doen :p :rolleyes:
Ik vraag dit gewoon omdat ik al naar meerdere BBQ-feestjes geweest ben en het zijn dan altijd dezelfde (gekken :o) die helpen met alles klaar zetten en opruimen enz, terwijl de 'anderen' niets doen. En ik denk toch niet dat dit de bedoeling is van een beta-bbq/party, ofwel?


Ik wil wel een uurke of 2 achter den toog staan :D (maar ni tappen, da kan ik ni, gewoon den drank aan de mensen geven :toothless ) Dat heb ik op onze schoolfuif gedaan en kheb mij super-geamuseerd toen :p
Tiger777
Ik wil ook zeker een handje toesteken. Prima organisatie trouwens!

Ik maak het geld een van dees over :)
Nabistai
Is dat geld dringend? Ik weet namelijk nog ni of ik zal moeten werken dan. (Het zou zelfs kunnen dat ik da pas de week ervoor weet)
djcresto
quote:
Originally posted by Nabistai
Is dat geld dringend? Ik weet namelijk nog ni of ik zal moeten werken dan. (Het zou zelfs kunnen dat ik da pas de week ervoor weet)


Niets moet alles mag, tis gewoon voor ons eenvoudiger als we alles zo snel mogelijk weten. En wie niet betaald heeft ook gn eten :p We willen ons ook een beetje indekken. We willen er absoluut zelf geen kosten in steken, maar ook geen euro eraan over houden natuurlijk. Maar als je niet zeker weet of je kan komen betaal dan pas als je het 100% zeker weet.

Nyah
Eagle, ik denk dat je me wat verschuldigd bent :p
Ik heb gisteren vrij gevraagd en twas geen probleem.
Dus, ik zal present zijn :D Johan ook.
In de loop van deze week stort ik t geld.
Xilver
Bij m'n vriendin gehoord, en dat blijkt toch in orde te zijn. Straks nog eens horen of ze de party ziet zitten enzo, want ze is niet zo trance-minded :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement