return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Remy D
Dit heb ik gestemd.

1: Tiesto!!! :crazy:
2: Armin van Buuren
3: Tom Harding
4: James Holden
5: Pavo

Toch iets anders dan ik eerst zei.

Verder word het 29 oktober echt bruut want dan staat Tijs te draaien en dan hoort hij rond 12en dat ie voor de 3e x is uitgekozen. :eyespop: :crazy: Dat zal dan een Magik moment zijn als vanouds en voor mij een perfecte rede om dat vrijdag concert echt niet te missen.
Tim81
quote:
Originally posted by Remy D

1: Tiesto!!! :crazy:
2: Armin van Buuren
3: Tom Harding
4: James Holden
5: Pavo

Prachtig James Holden gewoon tussen Tom Harding en Pavo in :eyes:
Verandering van spijs doet eten zegt men wel! Op elk feest wel wat van jou gading te treffen zo te zien...
drpeer_holland
quote:
Originally posted by MennoB
Het ging voor mij tussen Paul van Dyk en Tiësto. Ik wilde wachten met stemmen tot na Mysteryland om te kijken welke van deze 2 dj's mij het meest vermaakte :). Paul van Dyk z'n set was vooral flink wat stamp werk, maar ik vond hem er maar saai bij staan. Tiësto z'n set was lekker opgebouwd, een paar hele vette tunes gehoord en Tiësto stond er niet echt saai bij. Ik heb hem wel eens levendiger achter z'n draaitafels zien staan, maar ik vond hem nu meer los gaan dan Paul. Qua mixen vond ik ze bijden even goed. Stond rechtsvoor bij de boxen en heb geen fout gehoord. Dus ik neem terug dat Tiësto echt slecht is in mixen. Maar bij zijn Just Be Release Party was hij echt bagger...

Maar dit was dus mijn lijstje voor dit jaar:

01. Tiësto
02. Paul van Dyk
03. Marco V
04. Montana
05. Markus Schulz

Ik denk dat Tiesto ook dit jaar weer #1 wordt, hij heeft zo'n veel fans over de hele wereld (kinderen, ouders, ouderen, jongeren, noem maar op) En al die sletjes zullen wel op tiesto stemmen!! Het is erg saai, maar ik denk dat ie nog 1 jaar NR1 blijft!! Daarna wordt het Armin of Paul van Dyk...
Eagle`
5) J"oo"F

paar setjes van hem gehoord dit jaar, draait niet de standaard die iedereen draait en weet je elke keer wel weer met een andere tl te verassen. Gaat zwaar teh bomb zijn op AiB imo.

4) James Holden

heb ik voor eerste maal gezien op Dance Valley en ik vond het goed, maar het blijft prog of course dus op 4

3) T-Quest

zwaar relext setje op 10 years fuse ook. Belgisch Talent for sure

2) Jeff Mills

was echt goed op 10 years Fuse. Mills is tah man !!

1) Flutlicht vs S.H.O.K.K.

Dance Valley gig Du-uh, was super setje imo, zwaar uit men plaat van eerste tot laatste minuut. Kortom Top

waarom geen Armin in men lijst, hoewel het leuke setjes zijn en Armin Armin is , erger ik me dood aan 2000x de zelfde tracklists en tracks die je al eeuwen kent, daarom ben ik ook gestopt met ASOT luisteren, kan enkel maar verassend en possitief uit de hoek komen in de toekomst
Fkwebeman
Mijn lijstje

1: Don Diablo

Avondje Huize Maas, DanceValley en TE allemaal stuk voor stuk setjes die verschillend waren en waar ik heerlijk uit m'n dak ging. En z'n CD is natuurlijk errug lekker.

2: Marco V

Tja.. Dancevalley en alweer een Huize Maas optreden (en eindfeest KEI-Week) deden het goed.

3: Tiesto

Daarom :D

4: Armin van Buuren (weer dancevalley ;))
5: Jon O Bir.. (aantal heerlijke setjes van gehoord)
jp
De tussenstand schijnt momenteel te zijn:

1. Tiesto
2. Armin van Buuren
3. Paul van Dyk

Mocht dit de einduitslag zijn dan vind ik het een grote prestatie van Armin :toocool:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by jp

1. Tiesto
2. Armin van Buuren
3. Paul van Dyk

Mocht dit de einduitslag zijn dan vind ik het een grote prestatie van Armin :toocool:

inside information??:)
Chicane
quote:
Originally posted by jp

1. Tiesto
2. Armin van Buuren
3. Paul van Dyk

En een nog grotere voor Tiesto omdat ie het weer flikt ondanks de kritiek :)
Divine9
1) Sasha
2) James Zabiela
3) Adam Freeland
4) Infusion
5) Digital Witchcraft

evt john digweed op plaats 5 ipv DW, maar dat zie ik nog ff aan.
jameszabiela
Hi,

I'm sorry I don't speak Dutch but I just wanted to say thanks to those who are voting for me. That means a lot and is very much apppreciated.

James ZzzzZZZzzZ :) :) :)

Frank-HH
quote:
Originally posted by Miss Proximus
1. Adam Beyer
101. Armin van Buuren :p

hehe :toothless

:rolleyes: :confused: ;)
Tim81
quote:
Originally posted by jameszabiela
Hi,

I'm sorry I don't speak Dutch but I just wanted to say thanks to those who are voting for me. That means a lot and is very much apppreciated.

James ZzzzZZZzzZ :) :) :)

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement