return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
robin
quote:
Originally posted by TOR
anyway, ik ga gewoon stemmen volgens mijn persoonlijke smaak..

serieus joh?

ik ga gewoon stemmen naar de smaak van rik's buurvrouw.

:toothless

nee sorry, flauw

ik moet nog even kijken hoe het word

pvd, holden, sasha en.. ffkieken
dj_spare
01. Armin
02. Marco V
03. Remy
04. James Holden
05. Tiesto (als hij het niet verneukt op de OS :D)
SnuggLe
quote:
Originally posted by ambs
1. Armin
2. Markus Schulz
3. Ferry Corsten
4. Paul van Dyk
5. weet ik nog niet hehehe

maar ik vind dat top 100 lijstje toch maar bs

Ik weet al waarom je nr 5 niet kan invullen........omdat je nooit andere dj's dan die 1e vier ziet :p ;)
Ding Chavez
Snuggle wordt echt de hooligan van het nl forum ;) :D

Anywho, mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit

1. Sander Kleinenberg
2. Sasha
3. John Digweed
4. James Holden
5. Yunus Guvenen

Yunus verdient een stem :), helaas nog nooit live gezien/gehoord maar alleen maar sterke sets van em gehoord het afgelopen jaar.
basd
Ik ben nog even aan het nadenken over mijn eigen lijstje maar hier alvast een voorspelling van die van Tim:

01) Lucca
02) Lucca
03) Lucca
04) The Darkraver
05) eehh.. Lucca
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Ik ben nog even aan het nadenken over mijn eigen lijstje maar hier alvast een voorspelling van die van Tim:

01) Lucca
02) Lucca
03) Lucca
04) The Darkraver
05) eehh.. Lucca

Maar ze is wel lekker :D
Miss Proximus
t is zo dom, want hoe stem je nou!! Als t om kwaliteit van de sets gaat dan vallen de meeste populaire dj's al af!! Gata t om platenkeus dan vallen er alweer minder af, gaat t om sfeerbrengen, ja dán hoort Tiesto gewoon op 1!

mja.

Bijvoorbeeld Dave Clarke, vind ik erg goed, maaaaaaaaaaar die is nog stijver dan PvD is (was), erg saai om naar te kijken...hoort zo iemand er dan in?

Ach. Dit verhaal samengevat: 1 t/m 99 James Zabiela, 100 Adam Beyer :D Die voldoen als enige aan meer dan 1 criterium :D
Bouma-Bros
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mijn Top-3 staat wel vast:

1. Sasha
2. Ben Lost
3. Jonathan Lisle

Er zijn een heleboel DJ's die in aanmerking komen voor 4. en 5. ..........

Sido
MaGiK54
quote:
Originally posted by Miss Proximus
t is zo dom, want hoe stem je nou!! Als t om kwaliteit van de sets gaat dan vallen de meeste populaire dj's al af!! Gata t om platenkeus dan vallen er alweer minder af, gaat t om sfeerbrengen, ja dán hoort Tiesto gewoon op 1!

mja.

Bijvoorbeeld Dave Clarke, vind ik erg goed, maaaaaaaaaaar die is nog stijver dan PvD is (was), erg saai om naar te kijken...hoort zo iemand er dan in?

Ach. Dit verhaal samengevat: 1 t/m 99 James Zabiela, 100 Adam Beyer :D Die voldoen als enige aan meer dan 1 criterium :D

Zoals ik al in me post zei, is dit een schoonheidsverkiezing, dus welke dj is het meest populair op dit moment.
basd
01. Joris Voorn
Daar hoefde ik niet zo heel lang over na te denken.. Heb hem dit jaar twee keer gezien, een keer op een groot feest (Awakenings) en een keer op een kleiner feest (poppodium hier in Enschede), en de sfeer die hij neerzette was beide keren fantastisch. Absoluut techno met gevoel. De track die het bij de meesten goed deed (Incident) vond ik persoonlijk een van zijn mindere nummers, maar dat terzijde.

02. James Ruskin
Samen met Regis een heel verrassende, sterke set op Awakenings, die behoorlijk knalde maar tegelijkertijd af en toe lekker de diepte in ging. Heeft ook een prachtige diepe release gehad (december 2003 al, maar goed) met 'Definition of mixes' [CODA 010] (check het origineel op de B-kant).

03. James Holden
Vanwege de eerste CD van Balance 005 (misschien wel van vorig jaar maar ik heb hem pas dit jaar ontdekt), die ik nog steeds vrij regelmatig luister, en zijn sterke set op Extrema Outdoor (met JFOS - Do what you want (Infusion remix) en zijn eigen remix van Accadia - Into the dawn als absolute hoogtepunten, en dan vergeef ik hem het draaien van Alter Ego - Rocker).

04. Oscar Mulero
Lekkere stevige, gevarieerde (maar af en toe een beetje vlakke) set op Awakenings. Hij was een van de namen waarvoor ik naar Awakenings ben gegaan, en hij heeft me zeker niet teleurgesteld. Bovendien heeft hij de sterke Down Force EP uitgebracht dit jaar, waarvan vooral de B2 ('180' genaamd) me erg opviel.

05. Rumenige & Loktibrada
Het is een duo, okee, maar ze doen zoveel samen dat ze wat mij betreft wel samen op een enkele plek mogen staan. Was voor mij de verrassing van Awakenings, want ik had eerlijk gezegd van te voren niet het idee dat ik die harde, knallende offbeat trok. Achteraf bleek dat het perfecte muziek is om lekker op los te gaan tijdens een feest. Daarna ook maar meteen even hun CD 'Evergreens and everblacks' (ook van dit jaar) geluisterd, en ook die is erg lekker, al moet ik zeggen dat hun sound me voor thuis net een beetje over de top is.

--------------------------------------------------------------

Ben trouwens ook erg benieuwd van de anderen WAAROM ze een bepaalde DJ kiezen, gewoon een rijtje opnoemen vind ik wel een beetje makkelijk.. Wat heeft die DJ voor jou gedaan dit jaar dat hij/zij een plaatsje in je top5 verdient?

Bailey
1. Marco V Origineel & vernieuwend. Hoort gewoon in de top 10 thuis.
2. Chris Liebing Vanwege zijn Mayday set dit jaar. :crazy:
3. Montana Deze jongen verdient meer aandacht. Funky as hell.
4. Paul van Dyk Laatste tijd weer goed bezig.
5. Nu Nrg Nature One 2004. :eyes:

Reservebank:
Rumenige & Loktibrada Awakenings 2004 voor het eerst gehoord en een flinke indruk achter gelaten.
James Holden Nog nooit live gehoord, maar puur vanwege Balance 005 CD1.
TOR
quote:
Originally posted by robin
serieus joh?

ik ga gewoon stemmen naar de smaak van rik's buurvrouw.

lol :haha:

ik bedoel maar dat er ook mensen zijn die volgens andere criteria gaan stemmen.. zullen ze bv. Oakenfold op 1 zetten omdat ie vroeger enorm veel betekende voor de trance scene (ook al kunnen ze zijn sets nu minder aprreciëren)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement