|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
ben ik het nog steeds wel mee eens
alle niet-trance fans oprotten :stongue: |
|
|
| Gonzo |
Mijn eigen:
1. Deep Dish
2. Sander Kleinenberg
3. Sven Väth
4. Moguai
5. Paul van Dyk
Wat het waarschijnlijk wordt:
1. Paul van Dyk
2. Sasha
3. Tiësto
4. Carl Cox
5. Armin |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Wat het waarschijnlijk wordt:
1. Paul van Dyk
2. Sasha
3. Tiësto
4. Carl Cox
5. Armin |
Ben zeer benieuwd waar je dit op baseert? :) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ben zeer benieuwd waar je dit op baseert? :) |
Pure gok.
Lijkt mij dat de Engelsen beetje de Tiesto-hype achter zich hebben gelaten. Paul van Dyk heeft relatief vaker in de UK opgetreden dit jaar dan Tijs en bovendien denk ik dat de Engelsen na twee jaar Tiesto wel eens een andere "god" willen :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ben door omstandigheden natuurlijk al meer dan een jaar niet in de UK geweest, maar echt veel PvD fans heb ik er nooit gezien! Ben benieuwd :)
Mag ie ook eindelijk eens een keer goed gaan draaien als ie wint :p Platenkeus was altijd voortreffelijk, maar de hele tijd dat aanduwen van zo'n plaats als ie al ingemixt heeft wordt ook oud :D (en dat heb ik altijd al gevonden!) |
|
|
| Stephan |
1. TIËSTO
2. Armin van Buuren
3. Dave Clarke
en de nummers 4 en 5 weet ik nog niet :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Phortje
1. James Holden
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg
4. Sven Vath
5. Marco V
denk ik... :p |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik ben pas de laatste tijd progressive pas leuker gaan vinden dan trance, ik heb nog niet genoeg gehoord om mijn top5 er ook mee te kunnen vullen helaas :p |
Huh? Wat bedoel je precies? je zet nu toch al 3 progressive dj's in je top 5? :)
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wel opvallend dat veel mensen die zo lopen te schreeuwen om vernieuwing wel bijna allemaal dezelfde lijstjes hebben met allemaal standaard grote namen (met uitzondering van Basd dan ;))....en dan doel ik vooral op de progressive liefhebbers ja :)
|
Ik snap niet helemaal wat de relatie is tussen vernieuwing en de standaard grote progressive namen in de top5's? :)
ik hou zeker van vernieuwing en al helemaal kicke als er weer een aantal van mijn favoriete dj's op een feest zouden draaien hier in Nederland die dat nog niet eerder gedaan hebben en die ik nog niet eerder live gehoord heb. Hoewel ik deze dj's dus erg goed vind vind ik de grote namen NOG beter, en daar gaat het om, om je TOP lijstje vandaar dus mijn (grote namen) top5;
1. Sasha
2. James Holden
3. Matthew Dekay
4. Jonathan Lisle
5. Steve Gerrard |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
5. Steve Gerrard |
Is dat niet die middenvelder van Liverpool :p ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Lynxx
4 Ozgur Can
Begin dit jaar een stuk of wat veelbelovende live sets geluisterd. Laatste tijd helaas niet veelmeer van hem gehoord.
|
check de Global DJ Broadcast van vandaag :) een klinkende nieuwe set van hem! :cool:
01. Özgür Can - Connected (Intro)
02. Kosmas Epsilon - Shame
03. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub Mix)
04. Petter - Freak & Love
05. ID
06. ID
07. Özgür Can - Not Even Winds
08. ID
09. ID
10. The MFA - Motherload |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Mijn top 5
1. Ferry Corsten
2. Sasha
3. Tiësto
4. Sander Kleinenberg
5. Marco V
Ferry heb ik dit jaar 2 keer live gehoord en 2 keer was hij echt geweldig, die eigen sound van hem zijn echt heel erg goed en hij draait nogsteeds trance ,maar dan alleen wel de "apartere" trance en dat waardeer ik echt. Ferry verdient het gewoon om nummer 1 te worden! maar is om 1 of andere reden toch steeds achter zn 2 nederlandse vrienden, tijs en armin.
Sasha was op Dance Valley echt super! daarnaast vind ik zn Involver Cd helemaal geweldig en zn andere sets liegen er ook niet om.
Tijs niet op nummer 1 omdat die positie hem naarbeneden haalt, ik denk dat t voorhem aan de ene kant een prachtig iets iets is geweest (ook voor zn salaris) maar aan de andere ook een soort van marteling want ineens willen veel meer mensen Tiesto horen en zien en daar moet hij zich toch aan aanpassen.
Sander is echt iemand die ik steeds meer begin te waarderen zeker zn funky set lately doen t erg goed in mijn oortjes en op Dance Valley liet zien hoe hij een publiek opzweept :eyes:
Marco V deze geniale kale knikker maakt al jaren lang kwalitatieve producties en heeft steeds wel weer wat bootlegjes en nieuw werk in zn sets om te verrassen. Was overigens ook 1 van mijn favoriete op Dance Valley. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Mijn top 5
1. Ferry Corsten
2. Sasha
3. Tiësto
4. Sander Kleinenberg
5. Marco V
|
Hup Holland Hup!
Wat hebben wij toch een geluk met zoveel goede DJ's in ons kikkerlandje... We zeuren af en toe weleens, maar ondertussen weten wij dondersgoed dat wij aardig verwend zijn met goede muziek!! |
|
|
| tango |
1. James Holden
2. Sasha
3. Marco V
4. Sander Kleinenberg
5. Benny Rodrigues |
|
|
|
|