return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Lynxx
quote:
Originally posted by Partyhardy!
check de Global DJ Broadcast van vandaag :) een klinkende nieuwe set van hem! :cool:

01. Özgür Can - Connected (Intro)
02. Kosmas Epsilon - Shame
03. Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub Mix)
04. Petter - Freak & Love
05. ID
06. ID
07. Özgür Can - Not Even Winds
08. ID
09. ID
10. The MFA - Motherload

Coole tracklist zo met al die ID's. Ben benieuwd...
New Wave
Lucca
James Ruskin
Bart Skils
Angela Flame
Gayle San

Rumenige en Loktibrada op awafes vond ik als duo zeer sterk.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Lucca
James Ruskin
Bart Skils
Angela Flame
Gayle San

Rumenige en Loktibrada op awafes vond ik als duo zeer sterk.

LOL! Heb je de reply van Bas in deze thread gelezen? ;)

3 vrouwen, RUKKER! ;)
basd
Inderdaad Tim, waar is de Darkraver?

En waar heb jij Angela Flame horen draaien dit jaar? Of is het nog gebaseerd op die ene set op Awakenings vorig jaar :p
Optimus
Promomixje van d'r label misschien:D Ze draait trouwens begin september in A'dam... Tim! Interesse?:D
basd
quote:
Originally posted by Optimus
Promomixje van d'r label misschien:D Ze draait trouwens begin september in A'dam... Tim! Interesse?:D

Deze:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/26052.html

bedoel je neem ik aan.. Klinkt goed, helaas heb ik dan een verjaardag, anders zou ik zeker mee zijn gegaan.. Die prijs staat me wel aan! :(
K.nattick
Mijn extreem gevarieerde lijstje - hey een mens kan erg flexibel zijn...

1. Benny Rodrigues. Gave manier van mixen, lekkere tracks, extreem dansbaar en een deejay die zelf niet geen seconde stilstaat behind the wheels of steel.

2. Tiësto. Nog steeds heeft hij de skills om een publiek uitstekend te 'lezen'. Opbouw in zijn sets zijn ijzersterk imo.

3. DJ Rush. Wat een energie, wat een flow! Mixtechnisch niet altijd geweldig, maar heerlijk om helemaal los te gaan op zijn kickass sets. En wat een humor van die gast. Als je niet weet wat ik bedoel, luister dan z'n eigen producties maar eens.

4. Roog. Ik zei al, dit wordt een IkStaNietOpenVoorSlechtsEénHokje post. Lekker 'clubben'. Met Roog is het altijd feest.

5. Laidback Luke. Goeie mixing skills, uitstekende platenkeuze en iemand die niet stopt met lachen.

(6. Paul Van Dyk) Iemand die fantastisch mixt vind ik. Beter dan Tiësto. Produceert hele goeie tracks en z'n albums hebben altijd een bepaalde feeling die me interesseren. Maar tegelijkertijd heeft 'ie niet het charisma van een 'publieksvermaker'. Een beetje saai. Z'n set op de afgelopen editie van Innercity behoort duidelijk tot één van de heerlijkste sets van het afgelopen jaar.

I rest my case.
MennoB
Ik maak m'n lijst na Mysteryland, ik heb al een top 5, maar die kan nog verandere na Mysteryland, want ik heb dit jaar alleen nog maar de Just Be Release party maar meegemaakt :D
Tim81
quote:
Originally posted by MennoB
Ik maak m'n lijst na Mysteryland, ik heb al een top 5, maar die kan nog verandere na Mysteryland, want ik heb dit jaar alleen nog maar de Just Be Release party maar meegemaakt :D

Klein gokje dan:

1. Tiesto
MennoB
quote:
Originally posted by Tim81
Klein gokje dan:

1. Tiesto

Vind hem qua plaatkeuze super, maar zijn mix qualiteit (in live sets) echt bagger!!

Maar ik vul hem niet in als nummer 1 omdat hij nu zoiets heeft dat hij niet zo goed hoeft te mixen omdat hij toch nummer 1 is. Dat hij meer fouten kan maken dan andere dj's omdat men toch wel naar zijn shows komen kijken enzo..

Vind hem na 2001 flink achteruit gaan qua mix qualiteit (in live sets dan wel) dus wil niet meer dat Tiësto op 1 komt te staan.

Phortje
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Huh? Wat bedoel je precies? je zet nu toch al 3 progressive dj's in je top 5? :)

Tja, veeeel (sublieme) sets van ze gehoord de laatste tijd (gaat toch zeker mee in mijn oordeel, ookal heb ik ze maar een enkele keer zien optreden), en de live DJ optredens grandioos, dus dan verdienen die heren mijn top3 zeker :)
Verder denk ik dat Remy en Markus Schulz na 3 DJs in a Boat (daarvoor Remy een jaar geleden gezien, Schulz nog helemaal niet) de 4e en 5e plaats verdienen, dus dan wordt het rijtje:

1. James Holden
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg
4. Remy
5. Markus Schulz
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Inderdaad Tim, waar is de Darkraver?

En waar heb jij Angela Flame horen draaien dit jaar? Of is het nog gebaseerd op die ene set op Awakenings vorig jaar :p

Ik heb wat setjes weten te vinden en die vond ik best wel goed. Daarnaast is het een genot om naar haar te kijken :) Verder vind ik het niet belangrijk of je haar wel of niet op een feest heb zien draaien.

Lucca vond ik echt de beste van Awafes 2004. Heb een paar setjes daarna gedowned en die waren ook zeer lekker.

Bart Skils blijft voor mij ook een prima techno dj. Ik vind hem nederlands nummer 1. Kan me niet voorstellen dat mensen michelle de Zey de beste van nederland noemen. Hij draaid zo divers.

Gayle San draaid altijd wel lekker. en is ook lekker :p

james Ruskin was op awafes ook zwaaaaaaaaaar top. echt zwaar gedanst (vs regis)

Heb het trouwens wel vaker aangegeven dat ik de vrouwlijke techno-djs altijd wel beter vind dan de rest. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement