|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by HBtje
die is in ieder geval niet populair bij de TMF kijkertjes. Dat ie toevallig de beste dj buitenland was bij de awards, was alleen omdat de overige kandidaten helemaal niet bekend zijn bij hun :rolleyes: EN feit dat Tiesto ook beste dance-act is zegt al genoeg :rolleyes: |
Ga toch weg PvD en niet populair bij TMF :haha:
dat je het in 1 zin durft te zetten |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
USA most votes |
eigenlijk wel raar dat een land met een kleine dance scene eigenlijk de meeste inbreng heeft!
| quote: | | Ga toch weg PvD en niet populair bij TMF |
Hhahaha jah idd! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
eigenlijk wel raar dat een land met een kleine dance scene eigenlijk de meeste inbreng heeft!
|
Mjwha, wat is klein voor Amerika? |
|
|
| nwopper |
Het is maar een lijst. Een stomme populariteitspoll waar al die Amerikanen, die een dancescene zo groot hebben als drie voetbalvelden, natuurlijk allemaal massaal voor Tiesto hebben gekozen omdat dat simpelweg de enige dj is die ze kennen en waarvan ze zeker weten dat 'ie dance draait.
Bovendien hebben de dj's die hoog in de lijst staan een enorme batterij aan promolieden. Overal professionele bannertjes met vote 4 Tijs, vote 4 Ferry, Armin no. 1.... Links op sites. Enorme platenmaatschappijen die ervoor zorgen dat hun cd's overal verkrijgbaar zijn. En Tiesto....duh...Olympische Spelen!! Miljarden zagen Tijs' hoofd twee seconden in beeld, hoorden zijn muziek.
Het is alleen betreurenswaardig dat dj's die technisch en qua platenkeuze VER boven de top 20 uitsteken achterlijk laag in de Top 100 te vinden zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar het gaat al lang niet meer om technische skills of tracklisting. Nog even en er ontstaat net zo'n debiele hetze rondomheen als de Amerikaanse presidentverkiezingen....
Het is jammer dat DuMonde het niet in de top 100 heeft geschopt... Helaas, maar ik ga ze er niet minder goed om vinden. Het is maar een stomme lijst, en ook al staan de dj's die jij aanhangt ergens op nummer 232 en 56.....ze worden er in jouw ogen niet slechter om, toch? Het is een onzinlijst gebaseerd op niks. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by nwopper
Bovendien hebben de dj's die hoog in de lijst staan een enorme batterij aan promolieden. Overal professionele bannertjes met vote 4 Tijs, vote 4 Ferry, Armin no. 1.... Links op sites. Enorme platenmaatschappijen die ervoor zorgen dat hun cd's overal verkrijgbaar zijn. |
Er waren denk ik weinig djs die niet zn bannertje op hun site hadden.
Wat is er slecht aan om je cd ook in het buitenland verkrijgbaar te stellen. Alleen maar handig voor de fans toch?
| quote: | | Het is alleen betreurenswaardig dat dj's die technisch en qua platenkeuze VER boven de top 20 uitsteken achterlijk laag in de Top 100 te vinden zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar het gaat al lang niet meer om technische skills of tracklisting. Nog even en er ontstaat net zo'n debiele hetze rondomheen als de Amerikaanse presidentverkiezingen.... |
Ben ik totaal niet met je eens. In de top 30 staan genoeg djs met hele goede mix skills. |
|
|
| GrooveCollect. |
Ideaal zo'n jaarlijks populariteitslijstje...
Digweed gezakt, Howells gezakt, Tenaglia gezakt...
We kunnen weer gewoon underground, waar de betere house hoort met het underground gevoel wat daar vroeger bij hoorde.
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Ideaal zo'n jaarlijks populariteitslijstje...
Digweed gezakt, Howells gezakt, Tenaglia gezakt...
We kunnen weer gewoon underground, waar de betere house hoort met het underground gevoel wat daar vroeger bij hoorde.
:D |
Amen to that ;)
Sluit mooi aan bij die quote van Sasha: "yeah, you know we dreamed of it becoming a kind of global thing and it’s happened. Unfortunately when that happens, it’s the really commercial end that gets recognized".
Maar dan moet je 'unfortunately' weghalen :D |
|
|
| djcresto |
Zo'n lijst is toch zeer belangrijk, hoe hoger je staat hoe meer geld je kan vragen als dj. En daar draait het hem toch ook om. Niet enkel de grote namen hadden bannertjes op hun site staan hoor. Khoorde bv radio spot om te stemmen op Above and Beyond.
Christopher Lawrence hoorde ik op antwerp is burning indoor. Kon me niet echt bekoren met zijn progressive toen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hondaswaper
Tiesto pulled out at 6pm and thus was unable to accept his award infront of many London fans. |
Tijs heeft de award niet eens in ontvangst genomen, schijnt. |
|
|
| New Wave |
| Hij zal wel ergens een setje hebben moeten draaien :) |
|
|
| AversusZ |
| hij ging niet omdat hij nog bezig was met de geluid checks voor TIC II. Hij vind het belangrijkere dat alles goed gaat bij TIC dan dat hij die award komt ophalen. |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by basvh
Ben ik totaal niet met je eens. In de top 30 staan genoeg djs met hele goede mix skills. |
Dat bedoelde ik ook met 'uitzonderingen daargelaten' ;)
Wat ik eigenlijk met mijn post probeerde te zeggen is dat we ons allemaal niet zo druk moeten maken om zo'n lijstje. Het is maar een lijstje...niets meer en niets minder...toch? |
|
|
|
|