|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
ATB op 13 rrrrrright |
hahahahaha ja juist! dat dacht ik dus ook! scary gewoon :nervous: :nervous: |
|
|
| Remy D |
| Ik heb ATB op Trance Energy gezien en dat is voor mij nog steeds de beste set ooit. Hij's MASTER. Volgend jaar is hij een echte Tiesto killer en staat hij lachend op 1. Hij kan mixen met zijn piemel en daarom scoort hij hoog en terecht. |
|
|
| nwopper |
ATB moet je niet onderschatten qua draaien...
Maar het is officieel....Tijsbox heeft gewonnen! Ik was in de veronderstelling dat Paul van Dyk hem in de laatste meters net voorbij was gestreefd, maar nee, Tijsje heeft een top100-hattrick En daarom zeg ik:
 |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by nwopper
ATB moet je niet onderschatten qua draaien...
Maar het is officieel....Tijsbox heeft gewonnen! Ik was in de veronderstelling dat Paul van Dyk hem in de laatste meters net voorbij was gestreefd, maar nee, Tijsje heeft een top100-hattrick En daarom zeg ik:
|
maak jij die cartoons zelf ??? |
|
|
| AxePlode |
ben het met de mensen in de top 5 zeker heel hard eens, volgorde boeit me niet zo, maar zijn zeker mijn favo dj's.
sander weer een paar plaatsjes gestegen = beter. ronald van gelderen heeft gewisseld met cor fijneman ongeveer. ook grappig. maar verder niet echt boeiende lijst.
atb, hernan cattaneo en die christopher zijn voor mij wel de verrassingen. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
16 – Marco V |
De V gezakt??? Ik ga 'm even onder z'n hol schoppen;) |
|
|
| SnuggLe |
10 – Deep Dish
9 – Paul Oakenfold
8 – John Digweed
7 – Christopher Lawrence
6 – Hernan Cattaneo
5 – Ferry Corsten
4 – Sasha
3 – Armin Van Buuren
2 – Paul Van Dyk
1 - Tiesto
Tsja, die Cattaneo en Lawrence hebben wel een HELE goede lobby gehad zals ze zo hoog staan. Benny Benaissi op 18...tsssssss.
Kan je zien dat de HELE lijst echt geen zak voorstelt eigenlijk. Benassi DJ? Jeah right. Tis gewoon geen lijst om naar kwaliteiten te kijken. Maar je ziet: Trance leeft het meest, daarna toch progressive. Techno is 'underground', of iig niet in deze lijst van voren te zien. |
|
|
| Massive84 |
nou uh..ATB is 13...
tja je hebt gelijk Snuggle, het is een spek en pis lijst. |
|
|
| SnuggLe |
Btw niet alleen de 'beste' mannelijke DJ komt uit NL (Tiesto), maar ook de beste VROUWELIJKE DJ komt uit NL, LOL!
Oftewel: Lady Dana is de 'beste' vrouwelijke DJ op de lijst, net voor Lisa Lashes. LoL!! |
|
|
| magrec |
fvck die hoeren van het GU board hadden gelijk....atb op 13..zabiela niet gestegen..oakenfold in de top 10...en hernan damn die is ff gestegen. Volgens mij is sander kleinenberg gelijk gebleven in de lijst t.o.v. vorig jaar.
WEl grappig dat niemand hier nog verbaasd is dat tiesto weer nr 1 is :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by AxePlode
.... hernan cattaneo en ...... zijn voor mij wel de verrassingen. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, die Cattaneo en Lawrence hebben wel een HELE goede lobby gehad als ze zo hoog staan.
|
WTF! :eyes: die plaats heeft hij zeker wel verdient. je zegt het niet in zoveel woorden maar als je het over een lobby hebt doel je daar wel op. Kijk naar een toonaangevende site als ResidentAdvisor en daar stond hij lang op plaats 1, nu op 2. Vind Cattaneo op 6 dan ook niet verrassend.
neemt niet weg dat ik het helemaal niet eens ben met die lijst en hem dan ook ruk vind, met dieptepunt ATB op 13! :eek:
verder zeer tof voor Tiesto dat hij weer # 1 is, vind ik zeker cool! :cool: |
|
|
| magrec |
| Hernan is trouwens de nr 1 dj in zuid-amerika. Natuurlijk ook omdat hij daar vandaan komt. Veel stemmen vanuit zuid-amerika zullen dan ook wel voor hem zijn geweest. |
|
|
|
|