return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 8)
View this Thread in Original format
eXos
quote:
Originally posted by Partyhardy!

10. The MFA - Motherload

Ownage!
TOR
quote:
Originally posted by New Wave
Gayle San draaid altijd wel lekker. en is ook lekker :p

te zien in Antwerpen op 4 september ;)

http://www.antwerpisburning.be/
djcresto
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe

Ferry heb ik dit jaar 2 keer live gehoord en 2 keer was hij echt geweldig, die eigen sound van hem zijn echt heel erg goed en hij draait nogsteeds trance ,maar dan alleen wel de "apartere" trance en dat waardeer ik echt. Ferry verdient het gewoon om nummer 1 te worden! maar is om 1 of andere reden toch steeds achter zn 2 nederlandse vrienden, tijs en armin.

Hier ga ik toch niet volledig mee akkoord, ferry is een goeie dj maar hij draait naar mijn mening veel te veel eigen producties in ze set.
kolkiewolkie
Als ik alles ga baseren op het afgelopen jaar kom ik erachter dat ik eigenlijk verassend weinig grote namen heb gezien :eek: . Da's niet mijn stijl natuurlijk en dus weet ik wat me te doen staat het komende jaar ;) .

Voorlopige , nog niet ingevoerde, top 5 van kolkie:

1) Armin van Buuren. Ik heb hem dit jaar, mede dankzij lynxx, ziekelijk vaak horen draaien en het moet gezegd worden, teleurgesteld heeft ie me niet :cool: . In tegenstelling tot enkele lui hiero ben ik wel degelijk gecharmeerd van z'n hardere kant :D .

2) Ferry Corsten. 2x gehoord dit jaar en dankzij umpie een wereldnacht in de HMH gehad vorig jaar. Tevens was Ferry op DV niet te versmaden en zorgde voor menig kippevelmoment :tongue2 .

3) Marco V. Cliche, cliche, wat ne hollanders toch weer in mijn top 5 he :happy2: . Denk ik terug aan een geslaagd Njoy-festival dan denk ik aan Marco V :cool: .

4) DJ Rush. Masterlijk setje in februari, onwaarschijnlijk hard :D .

5) Ken Ishii. Geeft wel aan hoe weinig grote namen ik gehoord heb dit jaar (gehoord in enschede notabene). Kan bij het invoeren wellicht no vervangen worden door Secret Cinema. Die was nl. ook niet te versmaden op slag 1.
Optimus
1. Adam Beyer, topsets dit jaar gehoord!

2. Sander Kleinenberg

3. Ferry Corsten

4. James Holden

5. RV:D Lekkere setjes gehoord eind vorig jaar en dit jaar:) Muziek zoals ik het graag horen wil:D Helaas laatste twee gigs niet geweest, maar ik ga dat goedmaken, hoor:p

Tiesto, Armin, Picotto, Marco V dit jaar niet/amper gehoord live, dus kan over hen niet echt oordelen:)
Hitman
1. Marco V: blijft gewoon top
2. James Holden: Balance 005, Koninginnenacht @ Mazzo, Extrema:crazy:
3. Sasha: Involver (release party)
4. Sven Vath: koning van Strike One
5. ??

Dit jaar nog niet genoeg gezien voor een goeie nr. 5. Ferry is ronduit kut, Armin en PvD kunnen me niet echt boeien, en Tijs hoort in zijn huidige vorm ook niet thuis in mijn top 5.
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb wat setjes weten te vinden en die vond ik best wel goed. Daarnaast is het een genot om naar haar te kijken :) Verder vind ik het niet belangrijk of je haar wel of niet op een feest heb zien draaien.

Angela Flame komt 23 oktober naar Planet Rose in Doornroosje (NIjmegen).
MaGiK54
Er mag gestemd worden :)
Joker666
Net gestemd:

1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Ferry Corsten
4. Markus Schulz
5. M.I.K.E.
Partyhardy!
Heb ook gestemd! :)

1. Sasha
2. James Holden
3. Matthew Dekay
4. Nick Warren
5. Jonathan Lisle

Matthijs
Heb ook net gestemd, vergeleken met m'n eerdere post heb ik toch gekozen voor Armin op 1 en Sasha op 2. Dit omdat Armin meer een 'publieks-dj' is dan Sasha. Bij Armin is het altijd feest, terwijl het bij Sasha vaak lijkt of hij in z'n slaapkamer staat te draaien qua uitstraling die hij heeft naar het publiek. Dit argument woog uiteindelijk zwaarder voor mij dan de betere opbouw die Sasha in z'n sets heeft...
robin
spelfout boven het stemformulier.. 2003 ipv 2004

directe link voor luie mensen

http://www.djmag.com/vote.asp
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement