|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Heya,
Think you've all heard about the DJMagtop100, so no introduction needed. Everyone has got an opinion about it: "That dj is too high....that one should be on place [..you name it..]". Its more a popularity-poll than a poll that reflects the quality of the dj's.
So i thought: us tranceaddicts, most of us have an eye for quality. We got enough members to make a good top100 also, not based on n00bs who only know Tiesto and thus vote for him. So why dont we set up a top 100 ourselves??
Only registered members can vote, so no illegal stuff like the US-elections in 2000 , and maybe we can get a nice result.
Good idea of bad idea?
Greetz,
SnuggLe |
Kan natuurlijk ook dat je gaat krijgen dat mensen zich speciaal aanmelden (of onder een andere naam nog een keer) om te gaan stemmen. Zou je moeten instellen dat alleen op het moment van de start van de verkiezing ingeschreven members kunnen stemmen of iets dergelijks... |
|
|
| Magicbas |
Denk je echt dat mense zoveel moeite gaan doen?
Ik vind zo'n top 100 wel een goed id :) Is kijken wie er dan op 1 eindigd :) |
|
|
| Flippe |
ik vind het wel een goed idee om een verkiezing te houden voor alleen ta members..
denk toch wel dat de lijst er dan heel anders uit zal zien..
ben benieuwd of het door gaat of niet :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| dan word het armin of pvd op 1 denk ik |
|
|
| Original |
Die hele lijst kan me aan me reet roesten.
Vind het alleen wel vet dat Tiesto weer nr 1 is. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Denk je echt dat mense zoveel moeite gaan doen? |
Als je ziet hoeveel moeite er aan bashing over en weer wordt besteed denk ik van wel :) |
|
|
| MaGiK54 |
| God zie het lijssie nu pas voor het eerst, heb duidelijk mijn bedenkingen over dit lijssie. Maar het meeste is reeds gezegd hiero. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dan word het armin of pvd op 1 denk ik |
Dat dnek ik idd ook... en dan krijg je op TA weer een foute lijst, want lijkt me vrij duidelijk dat beide Armin en PvD niet op #1 horen wat skills betreft |
|
|
| jp |
| Misschien moesten ze die DJ Mag lijst maar eens splitsen in DJ's en producers... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Flippe
ik vind het wel een goed idee om een verkiezing te houden voor alleen ta members..
denk toch wel dat de lijst er dan heel anders uit zal zien..
ben benieuwd of het door gaat of niet :) |
Die lijst zou echt zo nep zijn want er zitten op TA veels te veel n00bs die hun hele DJ loverleventje hebben meegemaakt met een volgespoten oude panty van hun moeder achter hun stinkpc'tje dan dat ze daadwerkelijk hun favo DJ op feesten hebben gezien. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Dat dnek ik idd ook... en dan krijg je op TA weer een foute lijst, want lijkt me vrij duidelijk dat beide Armin en PvD niet op #1 horen wat skills betreft |
Maar kun jij dan een trance dj noemen die betere skills heeft?
Verder is wel interessant zo'n TA lijst, ook al is het net als de DJ Mag gewoon een lijstje.
| quote: | Originally posted by Remy D
Die lijst zou echt zo nep zijn want er zitten op TA veels te veel n00bs die hun hele DJ loverleventje hebben meegemaakt met een volgespoten oude panty van hun moeder achter hun stinkpc'tje dan dat ze daadwerkelijk hun favo DJ op feesten hebben gezien. |
:haha:
Maar dit geldt ook voor de DJ Mag lijst, want hoe kan anders ATB zo hoog staan :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar kun jij dan een trance dj noemen die betere skills heeft?
|
Flemming? Oakenfold (voorheen :))? Bond? Solarstone? Zelfs Gabriel en Dresden kunnen het tig keer beter dan Armin |
|
|
|
|