return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 19)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by nwopper
Het is maar een lijstje...niets meer en niets minder...toch?


Idd, helemaal mee eens
Remy D
quote:
Originally posted by nwopper
Dat bedoelde ik ook met 'uitzonderingen daargelaten' ;)


Wat ik eigenlijk met mijn post probeerde te zeggen is dat we ons allemaal niet zo druk moeten maken om zo'n lijstje. Het is maar een lijstje...niets meer en niets minder...toch?

Echt niet, als Tiesto geen nummer 1 zou zijn dan had ik echt gebaald!!!


TIESTO forever


kan echt niet wachten... :D:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by nwopper
Wat ik eigenlijk met mijn post probeerde te zeggen is dat we ons allemaal niet zo druk moeten maken om zo'n lijstje. Het is maar een lijstje...niets meer en niets minder...toch?


Ik ga ook zeker mijn smaak niet veranderen, en blijf super vinden wie ik super vind maar dit is wel meer dan "gewoon een lijstje". Het is DE lijst van dj's waar iedereen het over heeft en waar we allemaal voor de rest van het jaar mee geconfronteerd worden. Luister bijvoorbeeld maar naar de verschillende mc's ;)
Eagle`
ik denk dat Armin volgend jaar de sjinese markt gaat aanbooren om stemmen de ronselen :rolleyes:
BaRTeZ
wordt het niet tijd voor een goede (NL)TA top zoveel? :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by BaRTeZ
wordt het niet tijd voor een goede (NL)TA top zoveel? :)


Nee, dan heb je hetzelfde gezeik als met dit.
Je zou het voor alleen geregistreerde TA's moeten doen, dan kan het maybe. Populatie is groot zat.
BaRTeZ
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, dan heb je hetzelfde gezeik als met dit.
Je zou het voor alleen geregistreerde TA's moeten doen, dan kan het maybe. Populatie is groot zat.


ja dat bedoel ik ook ;)
Tim81
Starten die thread !!
Compleet met nominaties, poll, stemming en prijsuitreiking :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Starten die thread !!
Compleet met nominaties, poll, stemming en prijsuitreiking :p


Ik zal het swamper eens voorstellen in het MOD-forum.


*EDIT*
quote:
Heya,
Think you've all heard about the DJMagtop100, so no introduction needed. Everyone has got an opinion about it: "That dj is too high....that one should be on place [..you name it..]". Its more a popularity-poll than a poll that reflects the quality of the dj's.

So i thought: us tranceaddicts, most of us have an eye for quality. We got enough members to make a good top100 also, not based on n00bs who only know Tiesto and thus vote for him. So why dont we set up a top 100 ourselves??

Only registered members can vote, so no illegal stuff like the US-elections in 2000 ;), and maybe we can get a nice result.

Good idea of bad idea?

Greetz,
SnuggLe
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zal het swamper eens voorstellen in het MOD-forum.


*EDIT*


Meneer toch nog stiekum moderator? Je kan als niet-moderator toch niet op dat forum komen?:) oeehhhh gesnapt!:p De anonieme dictator!! :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Meneer toch nog stiekum moderator? Je kan als niet-moderator toch niet op dat forum komen?:) oeehhhh gesnapt!:p De anonieme dictator!! :p


Nee ben geen moderator meer. Kan niemand suspenden/bannen et cetera. Kan alleen nog in dat forum omdat ik moderator ben geweest, en men er daarom op vertrouwd dat er nog 'iets' goeds in mij zit en ik een oogje in het zeil hou. Dus vandaar.

Maar wil je met alle liefde laten rimmen....eh suspenden door iemand hoor. Kusje Tim! :stongue:
Magicbas
Tja, Tiesto weer op 1...weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk.
Hij is voor Trance wereldwijd gewoon het gezicht...als je minder naar verschillende trance artiesten luisterd, zoals wij dat doen, dan wordt tiesto je heel gemakkelijk voorgeschoteld. Simpel genoeg omdat de kans het grootst is dat je naar hem geluisterd heb.

Tijs heeft echter in mijn ogen wel erg veel voor trance gedaan sinds de Magik/ISOS etc. tijd. En ik vind ook niet dat ie kwalitatief veel heeft ingeleverd. Na In My Memory heeft hij toch, ondanks zijn drukke schema, wel even Just Be en Parade of the Athletes gemaakt. Dat zijn aardig wat producties hoor! (ok, niet allemaal het beste...maar zitten zeker een paar hele goeie tussen).

Maar juist omdat hij zoveel bekendheid geniet, luister ik meer naar andere artiesten. Gewoon voor de exclusiviteit denk ik. Ik ken niet veel mensen in mijn omgeving die veel met trance omgaan. Als ik dan hoor hoe zij praten over trance, dan kan ik het woord tiesto gewoon niet meer aanhoren.

Armin en Ferry hebben hun plaats in de top 5 toch ook wel verdiend naar mijn mening, al had ik persoonlijk Ferry hoger gezet.

Tis jammer dat de commercie er zo'n circus van maken, nu stemmen er veel te veel mensen zonder een degelijke kennis van de artiesten. Maakt het er naar mijn id minder mooi om! :whip:

Misschien dat ze in de toekomst het gewoon "Most Famous DJ" moeten noemen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement