|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
atb is zo slecht nog niet! Zijn trance energy set van paar jaar geleden was echt SUPErstrak |
Wat zegt dat nou
Het gaat toch godverdomme niet over Trance Energy 2001
Het is ing 2004
Dat zou net zoiets zijn als dat ik over een paar jaar op Ozgur Can zou voten omdat ie zon geweldige set draaide bij de aankomende Arise :conf:
En btw voor de duidelijkheid dat vond ik idd ook een superstrakke set toen |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Wat zegt dat nou
Het gaat toch godverdomme niet over Trance Energy 2001
Het is ing 2004
|
Heb m oktober vorig jaar nog live gezien (einslive Einheitsrave), maakte er een aardig feestje van, was na paul van dyk de beste dj van de avond imo.... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Wat zegt dat nou
Het gaat toch godverdomme niet over Trance Energy 2001
Het is ing 2004
Dat zou net zoiets zijn als dat ik over een paar jaar op Ozgur Can zou voten omdat ie zon geweldige set draaide bij de aankomende Arise :conf:
En btw voor de duidelijkheid dat vond ik idd ook een superstrakke set toen |
ik bedoel er mee te zeggen, misschien draaitie nog wel zo |
|
|
| basd |
Christopher Lawrence is een Amerikaanse trance-DJ, draait trance met ballen (X-Cabs, Deniro, goeie iig) en tenminste niet van die fluffy crap van die labels waar ik de naam niet meer van hoef te noemen. Die man doet heel veel voor de trancescene in Amerika, vind het daarom ook niet zo heel gek dat ie zo hoog in de lijst staat, waarschijnlijk hebben heel veel mensen in Noord-Amerika op hem gestemd. Hij draait alleen weinig tot nooit in Europa, dat scheelt hier een stuk bekendheid. Volgens mij heeft ie ook net dit jaar weer een album gereleased, dat scheelt ook altijd wel.
Als bijvoorbeeld Spanje veel meer inwoners gehad zou hebben, en iedereen daar tijdens de siesta even tijd zou nemen om te stemmen, zou iemand als Oscar Mulero ook in de lijst staan, en hoog ook, gewoon omdat ie zoveel voor de (in dit geval techno-) scene in zijn land doet. Dat maakt em populair, en aangezien dit gewoon een ordinaire populariteitspoll is, zou ie dan ook hoog in de lijst komen. Zelfde geldt hier dus voor Christopher Lawrence. |
|
|
| @win |
Echt superraar dat Scott Bond er niet instaat, ik had hem zelfs op 3 in mijn lijstje...
En even over Benny Benassi. Die man kan echt meer dan die paar top 40 hitjes die hij gescoord heeft. Check die Subliminal-cd die hij gemixt heeft. Daar mixt hij groovy tunes, tribal, tech-house, minimal, stoere subliminal house, rocky tunes, techno en electro tot een lekker geheel :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
Heb m oktober vorig jaar nog live gezien (einslive Einheitsrave), maakte er een aardig feestje van, was na paul van dyk de beste dj van de avond imo.... |
Das heel fijn voor je, maar das 1 clubavond.
Joh, voor alles is een markt. Waarom is dat nou jammer?? Laat ze dat nou lekker zelf weten. Zolang ik maar weet wat ik leuk vind.
Zoals Sasha het zei in een interview:
"yeah, you know we dreamed of it becoming a kind of global thing and it’s happened. Unfortunately when that happens, it’s the really commercial end that gets recognized".
Bron: http://www.residentadvisor.net/feature_view.asp?ID=509 |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik weet niet hoor deze lijst
Na een nachtje slapen ben ik nog steeds sceptisch
Ik bedoel... waar is Scott Bond
-Waar is idd Matthew Dekay... Hybrid... Lange... Darren Emerson... Timo Maas
Die waren toch prominent aanwezig vorig jaar... Vind het schunnig als die van de lijst zijn gevallen door die kiddo stemmen
-Wat doet die Benassi daaro (+ATB)
-Hoe kan Lawrence ineens zo gigantisch stijgen... heeft ie een aantal middelbare scholen lopen lobbyen om stemmen te winnen ofzo |
Inderdaad!! Dekay staat niet in de Nederlandse lijst en niet in de Engelse. Erg vreemd, ben ik blijkbaar zo ongeveer de enige die op hem gestemd heeft... |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Inderdaad!! Dekay staat niet in de Nederlandse lijst en niet in de Engelse. Erg vreemd, ben ik blijkbaar zo ongeveer de enige die op hem gestemd heeft... |
Dude dit maakt toch niet uit zolang deze gasten doen wat ze zeer goed doen is het allemaal perfekt zo
Ik denk dat er steeds meer mensen deze lijsten met een korreltje zout nemen :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe [b]
[b]"yeah, you know we dreamed of it becoming a kind of global thing and it’s happened. Unfortunately when that happens, it’s the really commercial end that gets recognized".
|
Dit is wel erg vet duidelijk gezegd :toocool: |
|
|
| HBtje |
| Het is en blijft een POPULARITEITSPOLL, en absoluut niet een lijst met de djs die t het beste doen op een feest. En tjah Tiesto is nou eenmaal heel erg populair onder onze gezellige TMF-kijkertjes :rolleyes: |
|
|
| magrec |
USA most votes:
| quote: |
As the reach of the Poll spreads into new areas of the world, competition for the100 places has become fiercer than ever. The USA provided most votes this year, closely followed by the UK, Holland and then South American dance hotspot Uruguay. Growing dance scenes in countries like China and increased internet access in Eastern Europe will certainly have an effect on future polls too. Some established names have been squeezed out in '04 by fresh young DJs, many of them Dutch trance jocks, highlighting the ongoing passionate voting that comes from Tiësto's home country |
|
|
|
| SnuggLe |
En tjah Tiesto is nou eenmaal heel erg populair onder onze gezellige TMF-kijkertjes :rolleyes: [/QUOTE]
Moet jij zeggen met je PvD...... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Moet jij zeggen met je PvD...... |
die is in ieder geval niet populair bij de TMF kijkertjes. Dat ie toevallig de beste dj buitenland was bij de awards, was alleen omdat de overige kandidaten helemaal niet bekend zijn bij hun :rolleyes: EN feit dat Tiesto ook beste dance-act is zegt al genoeg :rolleyes: |
|
|
|
|