|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
Die is nep
The party to announce the results starts at 9pm in London and finishes at 3am. |
duh is ie nep haha maar altijd leuk dit soort dingen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Sta jij in de top10 van de dj mag bram :p
Die scriptie is echt zwaar he ;) |
Ja :S ik dacht al, wilde het in de 'laat jezelf zien'thread doen, maar er ging iets mis :S
Heb hem al gedelete. Nu jij nog! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by magrec
duh is ie nep haha maar altijd leuk dit soort dingen |
Dat men er nog steeds intrapt :haha:
Effe zelf de DJ Mag site bezoeken is toch niet zo moeilijk |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
Dat men er nog steeds intrapt :haha:
Effe zelf de DJ Mag site bezoeken is toch niet zo moeilijk |
Of gewoon morgen vroeg ff ta checken ;) |
|
|
| nwopper |
De top 3 is onveranderd, zo zeggen ze in de musicdiscussion-sectie...
Nieuwe binnenkomers in de top 10 is een of andere gast met de naam Hernan Caraballlaalala...:conf: En Sasha ergens op vier en allemaal Global Underground-lui (Deep Dish, Digweed e.d.) en prog-dj's....enz....in de top 20. Benni Benassi staat ook in de top 20 :stongue: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by nwopper
De top 3 is onveranderd, zo zeggen ze in de musicdiscussion-sectie...
Nieuwe binnenkomers in de top 10 is een of andere gast met de naam Hernan Caraballlaalala...:conf: En Sasha ergens op vier en allemaal Global Underground-lui (Deep Dish, Digweed e.d.) en prog-dj's....enz....in de top 20. Benni Benassi staat ook in de top 20 :stongue: |
beetje respect he voor die global underground lui:p ;)(zijn ook prog-dj's btw)
(enige wat ze gedaan hebben voor GU is 1 of 2 cd's gemixed)
Beter dan die q-dance lui :p (inkoppertje)
Maar ik zou maar even wachten tot de echte uitslag want naar ik aanneem staan er meer trance dj's in de top 20 dan prog dj's ;)) |
|
|
| nwopper |
:eek:
Hehe.... Nee, heb niet op de q-luitjes gestemd hoor!
Op DuMonde! En Kai Tracid! Yoji Biomehanika! Organ Donors! En Flutlicht/SHOKK (want Flutlicht is ermee gestopt dus heb ik er maar een slashje met SHOKK achter gezet)...
Sorry...I was NOT dissin' prog. ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by nwopper
Sorry...I was NOT dissin' prog. ;) |
oef gelukkig :) nu kan ik toch nog goed slapen vannacht ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
oef gelukkig :) nu kan ik toch nog goed slapen vannacht ;) |
Harmen:
PROGRESSIVE IS KUT!
Zo, slaap je nu slecht? ;)
Truste, ik ga ook op bed liggen. |
|
|
| jp |
Zolang er niks op de main page van DJ Mag staat...
...kunnen ze me wat! |
|
|
| nwopper |
Whahahahaha! Ken die gast wel schrijven?
Kat Tracid
Casmic Gate
en als de klap op de vuurpijl
Mauro Picocko!!
:haha: :haha:
Heeft Paul Tijsbox van de eerste plaats gekicked!!!???
Ach! Dat is priceless!! :haha: :haha: |
|
|
|
|