|
We mogen weer Top100 dj's 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
1) Tiesto
Voor mij is het sfeer brengen ook zeer belangrijk en daar is hij gewoon de beste in
2) Sasha
Ja, normaal nog nooit in mijn topdj lijstjes voor gekomen maar wat een set op dancevalley!!!!!!!!!!
3) Marco v
Gewoon een top dj!
4) Paul van dyk
Heerlijke sets van hem gehoord, maar als hij zich iets meer inleefd in de muziek en dat ijzerenmasker laat vallen wordt hij nog beter...zoals hij een beetje op innercity deed
5) Ferry
Op dancevalley was hij geweldig, op qontact ook..elke keer is het feesten als hij draait. |
|
|
| emma |
1. Armin van Buuren
2. Markus Schulz
3. Sasha
4. Perry O'Neil
5. 2 many dj's OF Ferry Corsten |
|
|
| michiel |
1 rush
2 sasha
3 james zabiela
4 benjamin bates
5 tiesto
gevarieerde lijst, maar ja ik vind ze allemaal goed alleen tiesto niet zo heel erg.hij mag er toch in om de dingen die hij gedaan heeft voor edm
tiesto zal wel weer numero 1 worden, maar zo'n top 100 zegt mij toch niet zoveel
ciao |
|
|
| Fresh Prince |
01 Armin van Buuren
02 ^
03 |
04 |
05 | |
|
|
| ambs |
hahahaha snug!
ik weet gewoon nog niet of ik een techno dj neerzet, of trance. is een beetje moeilijk kiezen! haahhaha maar ok ok, in de spirit van jou lol te geven 'zie ik nooit andere djs' :p |
|
|
| TranceZoner |
Vorig jaar had ik gelijk een top-5 in me hoofd, maar dit jaar is t echt moeilijk om te kiezen.....
1. Armin --> Heb hem 2 keer gezien live dit jaar, en ik vind hem gewoon te gek. Goede platenkeuze, lekker euforisch, en je kan aan hem zien dat hij er echt van geniet. Hij heeft t verdiend.
2. Paul van Dyk --> IMO draait ie niet meer zo vet als voorheen, maar toch heeft deze man nog steeds mijn zegen!
3. Ben Lost --> Heb eens een set van hem gehoord, ik geloof ergens begin dit jaar rond Februari ofzo, en die set was zeer relaxed.
4. Nu-Nrg --> Nog steeds vet!! Misschien n rare keus, maar ik denk dat zij wel de crowd echt kunnen laten moven. Nog lang niet weg te denken uit de scene IMO.
5.DJ Precision/ Holden/ Sasha --> .......
Het blijft moeilijk, en ik vrees echt dat Tiesto voor de 3e maal op nummer 1 zal belanden... Voor de rest ben ik benieuwd wat de results zullen zijn, en ik denk (vind t zelf weinig aan) dat meneer Perry O Neill ook n plaatsje in de top tien zal krijgen vanuit t niets... En ik denk dat er meer progressive dj's op hogere plaatsen zullen gaan eindigen en dat is ook wel tof natuurlijk.. We zullen zien...
En dan een kleine top-5 producers (ook niet onbelangrijk dacht ik :D)
1. Probspot, overduidelijk...
2. Super8
3. Rio Addicts
4. Above & Beyond
5. Nu-Nrg/ Passiva / Ronski Speed / Factoria
Cheers |
|
|
| Valhalla |
| Mijn stem zal uitgaan naar Perry O'neill en Markus Schultz. Om de rest op te vullen Carl Cox,Marco V en AvB. |
|
|
| Teknikol |
1. James Holden
2. Perry O Neil
3. Matthew Dekay
4. Markus Schulz
5. Ben Lost |
|
|
| DJ Gerrit |
1) armin, geen twijvel mogelijk
2) mike (SUPERVET @ dance valley)
3) jean, nog steeds geweldig om die man te zien draaien
4) sander k, verbaasde me op @ dv
5) monika kruse |
|
|
| Ben_Lei |
1. Tiesto
2. Markus Schulz
3. Ferry Corsten
4. Armin v Buuren
5. Marco V |
|
|
| Matthijs |
Toch vrij weinig mensen hier die op tiësto stemmen, straks gaat ie het nog moeilijk krijgen! :rolleyes:
Anyway, dit is mijn lijstje zoals ik dat nu voor ogen zie, kan altijd nog een beetje veranderen.
1. Sasha
2. Armin
3. Perry O'Neil
4. James Holden
5. Sander Kleinenberg |
|
|
| DJ Bazz |
| ik heb nog geen idee wat mijn top5 wordt, wel opmerkelijk vind ik het dat TiC 2 precies 2 dagen na de uitslag is. Wat een toeval weer...:D |
|
|
|
|