|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Schaamtelijk hoeveel mensen Beta ni kunnen schrijven :p |
hebben wss niet door dat het een afkorting is van BE (belgië) en Trance Addicts
m.a.w. B E T A (logischer kan eigenlijk nie majah :rolleyes: :p ) |
|
|
| Real |
volgens mij: betta = better
nee? :) |
|
|
| RushKe |
*** tha Beta list ***
frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
volgens mij: betta = better
nee? :) |
Yep, dat zou toch een typische Giesber-grap zijn ;) |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Real
volgens mij: betta = better
nee? :) |
ya got it completely right my bro. |
|
|
| Dcell |
*** tha Beta list ***
frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
Dcell
:) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
hebben wss niet door dat het een afkorting is van BE (belgië) en Trance Addicts
m.a.w. B E T A (logischer kan eigenlijk nie majah :rolleyes: :p ) |
Oke proest het nu niet uit maar toen ik net op het forum was wist ik het ook niet. Ik was aan het denken en kwam uiteindelijk uit bij Bekende tranceaddict ( zoals in bekende vlaming Bv ). Schaamteloos wel :o :D :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Oke proest het nu niet uit maar toen ik net op het forum was wist ik het ook niet. Ik was aan het denken en kwam uiteindelijk uit bij Bekende tranceaddict ( zoals in bekende vlaming Bv ). Schaamteloos wel :o :D :o |
:haha: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
bekend zijn we precies ook wel alsde zo zag op antwerp is burning e :eyes:
we zouden de naam kunnen aanpassen naar BEBETA's .. ma da komt zo stotterend over :toothless |
|
|
| Magistrate |
| kan ik ook naar TIC gaan zonder Beta genoemd te worden? :( |
|
|
| Kaidreas |
| neje da ga nie... geen denken aan. :D |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
we zouden de naam kunnen aanpassen naar BEBETA's .. ma da komt zo stotterend over :toothless |
en tlijkt wel op die babyvoeding .. :rolleyes:
nee liever niet.. keep it like it is! ;)
Nu vind ik het eigenlijk toch wel jammer dak niet ga, maar ja ik heb beloofd dan ergens anders te zijn. |
|
|
|
|