|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
de vogeltjes fluiten, en de bladeren vallen van de bomen---> is het niet geweldig om een BETA te zijn :rolleyes: |
what a wonderful world =). *dansend op flakes tijdens ferry* |
|
|
| Kaidreas |
| ^^^^^^^jiiiiiiiiha... heb plotseling veel goesting om een feesje te bouwen. (those were the days) :cool: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^^^^^^^jiiiiiiiiha... heb plotseling veel goesting om een feesje te bouwen. (those were the days) :cool: |
kdoe mee!
\o/ \o/ \o/ |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ze verplichten U hier tot niets, ze nemen je hoe je bent, menings en smaak verschillen worden hier beter gerespecteert er word hier misschien ook eens geroepen maar die decibels vallen goe mee, tegen op andere fora waar ze u nogal eens durven de grond inboren, de meesten vinden het hier leuk weer wat nieuwe 'gelijksgezinde' te ontmoeten, zeveren tot serieuze onderwerpen opt fora tot op de feestjes en meetings, muziek en feestervaringen delen, ja tot de liefdesperikelen van sommigen volgen..
DJ's als M.I.K.E., Airwave, Elof, .. spreken met lof en respect over dit forum, de mentaliteit, openheid en smaak... |
Wat zeg je t weer mooi... Hier kan je geld mee verdienen gast :D |
|
|
| Real |
lichtjes offtopic mensen ... :o
ivm met Tiesto In Concert: denken jullie dat de 3 concerts hetzelfde gaan zijn? anders ga ik misschien volgende week TA mijden, omdat ik de tracklist niet wil weten op voorhand :(
hoe gaan jullie dit doen? eerst naar de setjes van het Nederlandse Concert luisteren, en dan hetzelfde horen in Hasselt? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
*** tha Beta list ***
frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
Dcell
Ignazzio |
wie van deze lijst heeft er nog geen beta t-shirt en wil er toch nog één bestellen? Hoe gaan de mensen de beta's anders herkennen?:conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
lichtjes offtopic mensen ... :o
ivm met Tiesto In Concert: denken jullie dat de 3 concerts hetzelfde gaan zijn? anders ga ik misschien volgende week TA mijden, omdat ik de tracklist niet wil weten op voorhand :(
hoe gaan jullie dit doen? eerst naar de setjes van het Nederlandse Concert luisteren, en dan hetzelfde horen in Hasselt? :) |
Zoveel verschil zal er volgens mij niet zijn tussen de sets, Tiesto kan echt geen 3 keer 100 verschillende platen spelen én het publiek meekrijgen volgens mij...Hij zal toch een groot deel dezelfde "hits" en "classics" MOETEN spelen... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hij zal toch een groot deel dezelfde "hits" en "classics" MOETEN spelen... |
Met andere woorden: verwacht Traffic again :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
wie van deze lijst heeft er nog geen beta t-shirt en wil er toch nog één bestellen? Hoe gaan de mensen de beta's anders herkennen?:conf: |
gaat dat nog? :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
ivm met Tiesto In Concert: denken jullie dat de 3 concerts hetzelfde gaan zijn? |
Nee, de zaterdag in Gelredome is een uur langer :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by djcresto Hoe gaan de mensen de beta's anders herkennen?:conf: |
door pakweg rond 17 of 18h ergens af te spreken ... tesamen ... zodat we samen naar tiesto kunnen gaan zien ...
/offtopic :p bende spammers
:whip: :p |
|
|
|
|