return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 31)
View this Thread in Original format
Dcell
quote:
Originally posted by Pumaz
Vraagje daarover: is die anders dan de uitgelekte mp3? Want die was verschrikkelijk slecht gemixt :nervous:

uitgelekte mp3? geen idee, ma ik vind het in ieder geval niet slecht :)
eieregooie
quote:
Originally posted by NRG52
Vrees er eerlijk gezegd een beetje veel voor!
Heb nergens iets van camera's gezien! Enkel bij die technici in het midden stonden er een paar, maar die werden bij mijn weten enkel gebruikt om beelden te maken voor de videoscreens in de zaal...
Heb ook nergens zo van die grote "hefboomcamera's" (weet niet hoe dat heet) gezien...

In Arnhem stikte het van de camera's, dus t zal wel niet dan dat er een Belgische komt...
Eagle`
is die te gekke fata morgana nu echt van tijs, iemand die dit kan bevestigen ?

anyway die laatste mojado ep met el toro, senorita, ... kwam echt subliem tot zen recht imo live, had dezelfde tracks beluistert in extrazone en deden me echt niks, maar zaterdag :crazy:
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Eagle`
is die te gekke fata morgana nu echt van tijs, iemand die dit kan bevestigen ?

anyway die laatste mojado ep met el toro, senorita, ... kwam echt subliem tot zen recht imo live, had dezelfde tracks beluistert in extrazone en deden me echt niks, maar zaterdag :crazy:

*bevestig* et is van onzen grOte vriend tijs ... :D
CygnusX
Dat nummer aan het begin van Chapter 2 dat ik supervet vond, bleek het 2e nummer te zijn, Phynn - Lucid, en dus niet Tiesto's 'Fata Morgana'.

In mijn review zondag stond dat ik ook 'Inbox/Odyssee - Freelancer' super vond, nu blijkt dat het (weeral) het nummer daarna was.

Hier zijn samples :
- Inbox/Odyssee - Freelancer
- Onbekende bom!
- DJ Tiesto - Fata Morgana
- Phynn - Lucid

PS: DJ Tiesto - Suburban Train (Orpheus Choir) (3 minuten-sample) voor TOR ;)
Phortastic
Kga kort zijn :)
Ne dikke vinger aan bepaalde dikke tiesto bashers hier!
Wat een avondje, is 6de keer dat ik tiesto live zie en dit was zonder twijfel het beste dat ik van hem gezien/gehoord heb. Hij blijft me verbazen... Kippenvelmomenten zijn gewoon nimeer te tellen! BOM BOM BOMST :eyespop:
Pumaz
quote:
Originally posted by Phortastic

Wat ben jij positief ingesteld :p
CygnusX
De Belgische DVD komt 5 december uit! :eyes:
Pumaz
Wow, da's snel :eek:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Kga kort zijn :)

Jack is anders serieus mager hoor...:p

Pumaz
Ela rustig he :p
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
Dat nummer aan het begin van Chapter 2 dat ik supervet vond, bleek het 2e nummer te zijn, Phynn - Lucid, en dus niet Tiesto's 'Fata Morgana'.

In mijn review zondag stond dat ik ook 'Inbox/Odyssee - Freelancer' super vond, nu blijkt dat het (weeral) het nummer daarna was.

Hier zijn samples :
- Inbox/Odyssee - Freelancer
- Onbekende bom!
- DJ Tiesto - Fata Morgana
- Phynn - Lucid

PS: DJ Tiesto - Suburban Train (Orpheus Choir) (3 minuten-sample) voor TOR ;)

hell agree bout Fata morgana blijkt eigelijk lucid te zijn, hoewel die sampel van fata morgana wel ontzettend slecht is :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement