|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Magistrate
kreeg dit vandaag:
|
efkes mijne printer aanzetten :D |
|
|
| Buoyant |
| ^heb vernomen dat onze kaarten ook binnen zijn |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Giesber
efkes mijne printer aanzetten :D |
lol, zouden ze het doorhebben?
in België weet je eigenlijk nooit.. ik zou het zeker proberen :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Freezel
Wie van de BETA's was er ook alweer MILF-Hunter :p ;) |
ik werd geroepen ? wie wat waar ? |
|
|
| Eagle` |
| ook een ticketje gescoord je moet zoiets toch ook es meegemaakt hebben ;) |
|
|
| Remy D |
| Ik heb vip kaarten besteld maar moet ze nog wel binnen krijgen! Wil het in Belgie ook niet missen. Kga naar alle 3! :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb vip kaarten besteld maar moet ze nog wel binnen krijgen! Wil het in Belgie ook niet missen. Kga naar alle 3! :D |
crazy remy 3x ;)
offtopic:is hermelien nu in de juiste maat geknipt voor er weer of andere mod zegt dat ze te groot is ;) |
|
|
| pooley |
| Wies die chick in de sig & avatar van Remy? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
Wies die chick in de sig & avatar van Remy? |
kvind het meer een kleuter eigelijk |
|
|
| Magistrate |
| waarschijnlijk een kindje uit harry potter |
|
|
| Meltoz |
| M'n 4 tickets voor den 30ste zijn vandaag ook mooi met de post aangekome, wwwwhhhhhhiiiiii :happy2: :happy2: :happy2: :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Wies die chick in de sig & avatar van Remy? |
hermelien uit harry potter yup
perv monde on: Zit behoorlijk potentieel in die chick al zeg ik het zelf, geef die nog 3-4 jaar en :wtf:
perv mode off
:D |
|
|
|
|