|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:rolleyes:
3 woorden:
niet... te... vergelijken... |
ok.
en nog iets... jaag u op eh! :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Ok :D
Als jij t dan ff uitlokt :) |
|
|
| Real |
| net een overschrijving gemaakt voor enkele tickets, nu hopen dat de Post zen werk doet :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
:o
Wordt nooit zo goed als TiC 1. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:o
Wordt nooit zo goed als TiC 1. |
blijf dan thuis :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
blijf dan thuis :) |
Dat doet ie ook ;) |
|
|
| pooley |
| Rofl, dacht al 1 van de hardste tiesto bashers die naar tic2 gaat? wereld op zen kop |
|
|
| eieregooie |
| Vorig jaar wassie erbij hoor :) |
|
|
| Steve-Austin |
| 'k heb ook mijn plaats al (normaal éh Fred ;-) ) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:o
Wordt nooit zo goed als TiC 1. |
wat een gave om in de toekomst te kunnen kijken.. dat wil ik ook :eyespop: |
|
|
| Gonzo |
Aftertje in de Versuz? Zou niet verkeerd zijn als Cnorretje & Mark Norman op een aftertje komen :)
En TiC valt sowieso niet te overtreffen. Enige voordeel is dat er meerdere MILF´s zullen zijn :) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by TOR
wat een gave om in de toekomst te kunnen kijken.. dat wil ik ook :eyespop: |
Ooit komt die tijd, beste TOR :o |
|
|
|
|