|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Steekt dat lelijk, met grootheidswaanzin geslagen, dwergkonijn nog altijd ni (of terug) in den bak?
Hij staat in ieder geval weer voort gerecht atm (las ik verleden week) |
|
|
| The_G0dfather |
| 'k Heb gehoord dat tijdens één van de twee concerten in Nederland we net veranderen naar winteruur, en blijkbaar krijgen ze daar echt wel een uurtje meer Tiësto, iets met verzoekplaten die ie zal draaien ofzo. |
|
|
| The_G0dfather |
| Nog acht keer slapen :o vooraleer we de new and improved version van de sint zien. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k Heb gehoord dat tijdens één van de twee concerten in Nederland we net veranderen naar winteruur, en blijkbaar krijgen ze daar echt wel een uurtje meer Tiësto, iets met verzoekplaten die ie zal draaien ofzo. |
omg gelukzakken!!! |
|
|
| FredNova |
men kaartje voor 6 nov ligt al lang klaar
en net voor 4 euro een licencie gekocht voor vanavond
:toothless
livestream kwaliteit full screen op id&t ziet er echt super uit!
ben benieuwd, kvind het ni veel geld :tongue2 |
|
|
| The_G0dfather |
| Zullen er dat mensen recorden // is het mogelijk / toegelaten om dat te recorden; eventueel met beeld zelfs ? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Zullen er dat mensen recorden // is het mogelijk / toegelaten om dat te recorden; eventueel met beeld zelfs ? |
tzit percies wel goed in elkaar...
ik kan niks rippen (ni beeld, ni geluid)
iemand programmake voor mij? :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
Fredje, wil je even laten weten, zonder al te veel te verklappen, hoe laat de eventuele grand opening is?
Dan weet ik hoe laat ik er morgen moet zijn :D |
|
|
| The_G0dfather |
Om maar een beetje te antwoorden op mijn eigen vraag:
However the downloading of one copy of extracts from the website on any single computer for personal, non-commercial home use only is permitted, provided that all copyright and proprietary notices are kept intact.
Dus ja, het mag wel voor je eigen pc. |
|
|
| FredNova |
godfather: prog please :toothless
ei: ik denk 23h, maar ik laat het straks weten :) |
|
|
| The_G0dfather |
| Hmm kan je niet echt helpen hoor met een prog :( |
|
|
|
|