|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| ik krijg ook zin eigenlijk, maar word ergens anders verwacht :( |
|
|
| DJ Sid |
kweni of et lukt voor mij om vóór het concert een meeting te doen :s
moet nl voetballe tot 6h :p |
|
|
| eieregooie |
| woei, vanavond feesje :D |
|
|
| Tutti |
frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
Dcell
Ignazzio
Aurélie
Blue Sky 99
Tutti |
|
|
| Fkwebeman |
Ik kom vanuit het hoge noorden naar Hasselt rijden met 4 vrienden.
Hier in Groningen zit ik me al weken te verheugen op de eerste Tiesto in Concert te Belgie.
Vorig jaar bij de eerste in NL, nu maar naar de eerste in Belgie :D
Na 2 dagen oefenen in de Gelredome gaat Tijs natuurlijk knallen in Hasselt ;) |
|
|
| Magistrate |
| als je ergens een gek ziet flippen in een blauwe Black Hole t-shirt ===> ME ! |
|
|
| Gonzo |
Heb nog steeds geen zin om te gaan.
O ja: we hebben nog twee extra tickets tot onze beschikking. Geinteresseerden PM maar. |
|
|
| pooley |
| Ticket voor in Hasselt? |
|
|
| eieregooie |
:D |
|
|
| pooley |
freez heeft bijna ruzie met die pipo achter hem precies :)
PAS OP WIIIWOOEEEEWIIIIWOEEE |
|
|
| Eagle` |
| begrijp eigelijk niet waarom iedereen nu tiesto weer hyped als god ie draait 1 uur klassiekers en alles is weer super, terwijl het mixin' ni ongelofelijk was over 17 uur lang gezien |
|
|
| GorenBarry |
| ik zal er ook zijn en kheb er wreed veel goesting in :) |
|
|
|
|