|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Meltoz
M'n 4 tickets voor den 30ste zijn vandaag ook mooi met de post aangekome, wwwwhhhhhhiiiiii :happy2: :happy2: :happy2: :tongue2 |
Slimme jongen :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic:is hermelien nu in de juiste maat geknipt voor er weer of andere mod zegt dat ze te groot is ;) |
HAHAHA hij is nog steeds net zo groot.. :D:D Emma de Babe, en idd is ze over 3 4 jaar helemaal Goddelijk!! :D |
|
|
| eieregooie |
| idd, maar ik vin em nie irritant groot zeg maar... dus van mij mag ze blijven :) |
|
|
| Zehra |
stelletje pedo's... zo zitten geilen op een twaalfjarige omdat er groot kans is da het over enkele jaartjes er wa deftiger uit zal zien... :rolleyes: :p
edit: hoe jong is ze? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Zehra
stelletje pedo's... zo zitten geilen op een twaalfjarige omdat er groot kans is da het over enkele jaartjes er wa deftiger uit zal zien... :rolleyes: :p
haha nee man ze is al 14!! En als je de film Thirteen heb gezien begrijp je wel dat 14 helemaal geen probleem is.;) :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ze ziet er al behoorlijk deftig uit als jet mij vraagt voor die leeftijd :p anyway vind het raar dat je daarom direct als pedo bestempeld wordt als je zoiets zegt over een jong meisje. Een meisje kan op jonge leeftijd er al goed uit zien hoor, omdat ik dat zeg hangt men broek niet op men enkels (Nee steven nee :p )
Neem nu bv Charlotte Casaraghi, dochter van Caroline van Monaco (denk dat ze nu rond de 18 moet hangen) zag er 4 jaar geleden ook al super uit en dat is niet geminderd, wereldse uitstraling trouwens had/ heeft die meid trouwens :eyespop:
| quote: | Originally posted by Remy D
haha nee man ze is al 14!! En als je de film Thirteen heb gezien begrijp je wel dat 14 helemaal geen probleem is.;) :haha: |
Heb hem gezien maar begrijp niet wat je bedoelt remy :p
edit: Morgen zit ik op dit moment waarschijnlijk achter te tralies door de zedenpolitie voor deze reply :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
LOL en ik die dacht dat het hier over tiesto in concert ging :p
Nuja, 'k heb ook men ticketjes hoor, en breezervolk kan me geen * schelen; 't zal gewoon zalig zyn. Ben er niet geweest in de versuz maar blijkbaar was er gewoon teveel volk, ook al dronken ze gvd allemaal liters champagne, dan nog. Met zoiets als de Ethias Arena zal dat wel allemaal ""draaglijk"" zijn (amai moet ik TIc echt zo beschrijven:conf: ); Antwerp Is Burning Indoor met Tiësto in het Sportpaleis viel toch ook immens goed mee, vond ik dan toch.
Ah, voor ik het vergeet TY versuz; door hen zag ik nog eens AVB tijdens de pre party van de City parade. Tweede keer en 't was bijna zo goed als de eerste keer; ook op AIB indoor overigens :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
LOL en ik die dacht dat het hier over tiesto in concert ging :p
|
Niet denken! Gewoon op die reply knop rammen!! :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Slimme jongen :D |
He he :) ;) Hoop da'k je daar ook ga tegenkomen jongen, al lijkt mij de kans klein me zo'n massa, but maybe ;) Waar had jij je tickets ergens besteld eigenlijk? Had die van mij bij dancegrooves besteld, want die site van ticketbox was vrij plat den 28ste :rolleyes: :( Hoop wel dat'em dan uitgeslapen is van de vrijdag he :nervous: Enfin het wordt weer e feestje waar ik enorme kriebels en hele leuke momenten ga aan over houden, net zoals op 10.05.2003, was echt ZALIG :eyes: :crazy: :eyes: Om nooit meer te vergeten!!! :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| Een vriendin van me had de sigarenboer er 8 apart laten houden :) |
|
|
| Kaidreas |
ik ga proberen om van het weekend in de fnac ook een ticketje te scoren.
als het nie is uitverkocht. kheb weer geld teveel en kweet er genen blijf mee :D |
|
|
|
|