|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
*** the Beta list ***
frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
Dcell
Ignazzio
Aurélie
Ik heb me bedacht aangezien ik niet naar ILT kan gaan. Ga er met gemengde gevoelens naar binnen gaan in ieder geval. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| hebde al ticket aurélie? |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
hebde al ticket aurélie? |
Yep , had je een voorstel misschien ;) ? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Yep , had je een voorstel misschien ;) ? |
mjah, heb ier nog een ticket ligge ... een eenzaam ticket :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
mjah, heb ier nog een ticket ligge ... een eenzaam ticket :p |
doet me erg aan ei denken maar die zou dan dit neerklooien, minder rond de pot
heb hier nog ticket liggen.... neukah ????? :p |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by djcresto
wie van deze lijst heeft er nog geen beta t-shirt en wil er toch nog één bestellen? Hoe gaan de mensen de beta's anders herkennen?:conf: |
Goeie vraag Cresto, want
bij de laatste vraag hieromtrent waren we jammer genoeg met te weinig .. (4 stks voor 3 personen dacht ik) .. misschien dat de nieuwelingen die er ondertussen bij zijn gekomen en op die events ook zo ne T-Shirt willen dragen er eens over nadenken eentje te bestellen. |
|
|
| Real |
| ik wil een Tshirt ! :D |
|
|
| DJ Cossh |
| quote: | | Fou goes 3D for TIESTO in Concert. TIC is 29 + 30 oktober in Holland Gelderdome en 6 november Ethias in Hasselt. De allergrootste 3D videoprojectie die er ooit is gebeurd op deze aarde. Be there ! |
Hmmz, het lijkt dus toch waar te zijn he .. ben benieuwd
Voor diegenen die het ni snappen FOu = Frank Verstraeten he, iedereen kent z'n 3D project wel een beetje hoop'k :) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Voor diegenen die het ni snappen FOu = Frank Verstraeten he, iedereen kent z'n 3D project wel een beetje hoop'k :) |
Ja maar ook daarom hoop ik dat nu alle kinderziektes weg zijn uit zen systeem en dat er niets fout loopt. |
|
|
| DJ Cossh |
idd jedid4m, als je de reacties bekekijkt van zijn vorige 3D parties zo dan zijn die toch niet zo denderend...dus ik hoop echt dat het iets totaal anders zal zijn dat we nog nooit gezien hebben!
-edit-
Btw: heb ook ergens gelezen op een forum dat er vandaag in de krant stond dat er nu reeds 17.000 tickets verkocht zijn voor ethias arena, tzal dus vol zitte denk ik |
|
|
|
|