|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
omdat die mensen mss alleen maar tiestoaddicts zijn :p
:disbelief |
luisteren tiesto addicts eigenlijk naar trance? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
luisteren tiesto addicts eigenlijk naar trance? |
Laat ons hopen dat Tiësto als lokaas mag dienen om sommige mensen tot (BE)TA's om te vormen hé! =)
(of blijven gaan op traffic, either way...) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Gladius
Laat ons hopen dat Tiësto als lokaas mag dienen om sommige mensen tot (BE)TA's om te vormen hé! =)
(of blijven gaan op traffic, either way...) |
Traffic is wel nog altijd een BOM eh jong, iedere keer als ze die bij ons int cafe draaien sta ik gewoon kei hell te flippen, nie normaal, en iedereen kant da gewoon eh,
trouwens hebt ge die voorkant van die plaat al es gezien, mega bangelijk, gewoon kei vet gedaan, RESPECT
(sorry Despo, kon het niet laten :) ) |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Gladius
Laat ons hopen dat Tiësto als lokaas mag dienen om sommige mensen tot (BE)TA's om te vormen hé! =)
(of blijven gaan op traffic, either way...) |
Da was duidelijk het geval in Hasselt op 6 nov... :rolleyes:
Losers, bij LCA, Rain Down On Me en Traffic zot doen, maar voor de rest... :rolleyes:
Dat noem ik ook gene Trance-Addicts hoor |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Da was duidelijk het geval in Hasselt op 6 nov... :rolleyes:
Losers, bij LCA, Rain Down On Me en Traffic zot doen, maar voor de rest... :rolleyes:
Dat noem ik ook gene Trance-Addicts hoor |
wtf maakt da uit wat de rest vant volk allemaal doet??
Al staan die daar allemaal op hune kop te draaien wa kan mij da nu bommen.
Snap ni da da bij zo veel mensen zo een probleem is wa de rest vant volk allemaal doet.
Ik trek me daar gewoon geen reet van aan. ik ga ni naar feesten om te zien wa het ander volk doet en niet doet, ik ga daar om mezelf te amuseren. |
|
|
| dj Ridou |
Vind ik ook!
Twas een geweldige avond, met geweldige muziek en een geweldige show!
MAGIK! Wij waren met 17 en genoten heel de nacht van elk moment.
Dat de persoon naast mij niet danst: wat trek ik mij dat aan?
Wat een feest! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Traffic is wel nog altijd een BOM eh jong, iedere keer als ze die bij ons int cafe draaien sta ik gewoon kei hell te flippen, nie normaal, en iedereen kant da gewoon eh,
trouwens hebt ge die voorkant van die plaat al es gezien, mega bangelijk, gewoon kei vet gedaan, RESPECT
(sorry Despo, kon het niet laten :) ) |
sarcasme kunt ge verduidelijken door smileys =).
btw over dat springen bij een goei lieke; het is toch wel een stuk fijner als iedereen rond u ook zit te springen vind ik. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ge u niet alleen moogt laten gaan... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
het is toch wel een stuk fijner als iedereen rond u ook zit te springen vind ik. |
meent ge da nu echt?
Da vind ik dus TOTAAL ni he. Dan kunde zelf nog nimeer bewegen. Kheb niet liever dan van dat belachelijk breezah volk, des te meer plaats heb ik bij de echt goeie trance platen :p
(niet dat ik traffic en LCA slecht vind, verre van. maar het is toch anders) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Phortastic
meent ge da nu echt?
Da vind ik dus TOTAAL ni he. Dan kunde zelf nog nimeer bewegen. Kheb niet liever dan van dat belachelijk breezah volk, des te meer plaats heb ik bij de echt goeie trance platen :p
(niet dat ik traffic en LCA slecht vind, verre van. maar het is toch anders) |
lol wie spreekt er over breezah volk?
Ik kan aannemen dat ge nen degout hebt gekregen van het volk dat ge tegenkomt tijdens de upgehypte feesjes (TIC enz), die probeer ik overigens te mijden, maar op de meeste party's die ik al gedaan heb had ik altijd genoeg plaats gehad om te springen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol wie spreekt er over breezah volk?
Ik kan aannemen dat ge nen degout hebt gekregen van het volk dat ge tegenkomt tijdens de upgehypte feesjes (TIC enz), die probeer ik overigens te mijden, maar op de meeste party's die ik al gedaan heb had ik altijd genoeg plaats gehad om te springen. |
ligt er natuurlijk aan waar ge gaat ja.
Als ge vaak naar Tiesto gaat zien zijde veel volk wel gewoon ze, geloof me :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Da was duidelijk het geval in Hasselt op 6 nov... :rolleyes:
Losers, bij LCA, Rain Down On Me en Traffic zot doen, maar voor de rest... :rolleyes:
Dat noem ik ook gene Trance-Addicts hoor |
Waar de neuk begint gij nu over? |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by pooley
Ge hebt gelijk, maar van die dubbele basses heb ik feitleijk niets gehoord.
ge stond misschien vanachter waar de weergalming enorm was :/
Zo veeel foutjes heeft hij ook niet gemaakt. En tja tis een CONCERT he, daar komt altijd show bij te pas.
En dat het via een jury gebeurt, goe zot...
25 mensen kiezen uit de verschillende scenes die dan van 300-400 dj's hun livesets moeten beluisteren (minimaal 30 minuten he, ben oui !)
Be real !
Als gij 8 uur moet werken, en ge zweet lekker hard, dan hebt ge toch ook zin om ff een ander shirtje aan te doen? |
idd maar die jury is overdreven
die truitjes wisselen vond ik stom
"iedereen" danst er ook 8uur moet iedereen dan reserve truitjes meebrengen¿?
waar doe je dan zulke underground parties¿? |
|
|
|
|