return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 12)
View this Thread in Original format
IgnazZio
*** tha Beta list ***

frednova
phortastic
desperatozz
teknasia
dj sid
magistrate
real
steve-austin
buoyant
eagle
Miky
xcape
giesber
Jef
_Supreme
RushKe
Dcell
Ignazzio
DeSpErAtOs-X
hmmm ... het begint te naderen eh menskens ... gaan we meetingske doen vooraf ?
Magistrate
jullie zullen me wel herkennen daar aan mijn avatar...
Kaidreas
sorry dude, kwil u nie ambeteren ze... ma hoe kunt ge iemand aan zen avatar herkennen int echt???:nervous:
Gladius
quote:
Originally posted by Kaidreas
sorry dude, kwil u nie ambeteren ze... ma hoe kunt ge iemand aan zen avatar herkennen int echt???:nervous:

awel, hij gaat hetzelfde shirt aandoen en een koptelefoon opzetten ;)
Kaidreas
aaaaaah zo zit da.... owkee dan gaan ze u direct herkennen peinsk:)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Magistrate
kan ik ook naar TIC gaan zonder Beta genoemd te worden? :(

Zijt ge soms beschaamd om een Beta te zijn? :eyes: :nervous: :whip:

:p
JediD4M
^ja want daar moet ge juist trots op zijn! :toocool:
Magistrate
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijt ge soms beschaamd om een Beta te zijn? :eyes: :nervous: :whip:

:p

ik herinner me niet dat iemand me ooit gevraagd heeft of ik beta wilde zijn, nuja kzal er maar mee leren leven zeker
Jasperovitsj
quote:
ik herinner me niet dat iemand me ooit gevraagd heeft of ik beta wilde zijn, nuja kzal er maar mee leren leven zeker

Inschrijven op TA en posten in het Beta-forum maakt u per definitie een Beta! :p

En wat is er dan zo erg aan om een Beta genoemd te worden? Roept dat dan zo'n erge dingen op? :nervous:

JediD4M
quote:

???
NIETS voor schrik van te hebben zenne =

Ze verplichten U hier tot niets, ze nemen je hoe je bent, menings en smaak verschillen worden hier beter gerespecteert er word hier misschien ook eens geroepen maar die decibels vallen goe mee, tegen op andere fora waar ze u nogal eens durven de grond inboren, de meesten vinden het hier leuk weer wat nieuwe 'gelijksgezinde' te ontmoeten, zeveren tot serieuze onderwerpen opt fora tot op de feestjes en meetings, muziek en feestervaringen delen, ja tot de liefdesperikelen van sommigen volgen..

DJ's als M.I.K.E., Airwave, Elof, .. spreken met lof en respect over dit forum, de mentaliteit, openheid en smaak...

Ik hemel dat forum hier niet op, tis gewoon een vasstelling die ik deed op 4 maanden tijd 'regelmatig posten' en mensen ervan ontmoeten.

*zaagmode uit*

Je vertelt wat je wilt en bent niets verplicht. Voor sommige is het een forum als duizend anderen, voor anderen is het net iets meer!

**zaagmode weer uit* :clown:
Kaidreas
^ge zijt toch zeker dat ze uit staat e jan? :D
btw We waren maar aan het lollen e magistrate. en zoals jasper al zei.. tja normaal gezien ben je zoiezo een beta als je als belg begint te forumen. Ma zijt toch eens blij jos. de vogeltjes fluiten, en de bladeren vallen van de bomen---> is het niet geweldig om een BETA te zijn :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement