|
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
wat is aan te raden qua geld om mee te nemen straks?
ben nog nooit naar een groot event geweest zoals TiC |
|
|
| _Supreme |
| nog maar 3 uur, en ik vertrek!!! |
|
|
| Gonzo |
Pff..nog helemaal geen zin enzo.
Weet iemand btw een leuk restaurantje in Hasselt? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Pff..nog helemaal geen zin enzo.
Weet iemand btw een leuk restaurantje in Hasselt? |
quick ? :o :p |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Eagle`
quick ? :o :p |
Quick zijn toch van die Belgische nep-Burger Kings hè? :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ingeschreven in een orkest ofwa, heb altijd al intresse gehad om voor first chair te gaan voor triangel ;) |
lol :) nee, een maat van me geeft een concert deze avond.. eigenlijk ga ik meer voor de receptie achteraf :o :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
lol :) nee, een maat van me geeft een concert deze avond.. eigenlijk ga ik meer voor de receptie achteraf :o :p |
de gratis drank zeker :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Quick zijn toch van die Belgische nep-Burger Kings hè? :D |
weer al effe geleden dat ik nog een burger king meegepikt heb, beats me hoe het smaakt in vrgl met quick, anyway qua smaak vind ik quick beter dan mcdo, veel te zoet die mcdo stuff. Anyway zo af en toe ne quick is wel is goe, ik hou er wel van om af en toe iet vettig in men botte te slaan ;) |
|
|
| pooley |
kheb 170€ mee - (ticket+eten+cocktailke) in hasselt
En kmoet vanalles goedmaken :) |
|
|
| Miky |
| ik heb nog maar 20€ heb al VEEL te zwaar gefeest deze week en ik ga binnen 55' vertreken naar mijne maat dien ons brengt |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by pooley
kheb 170€ mee - (ticket+eten+cocktailke) in hasselt
En kmoet vanalles goedmaken :) |
170€ - 40€ (ticket) = 130€ :eyespop: :eyespop: :eyespop:
kplande van 40€ zowa mee te pakke, zou da genoeg zijn vr te drinke? |
|
|
| pooley |
tis mijnen toer om decadent te doen :/
sucks to work |
|
|
|
|