return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 26)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DJ Sid

kplande van 40€ zowa mee te pakke, zou da genoeg zijn vr te drinke?

Voor 40€ kunde u best wel het ziekenhuis in zuipen hoor, wees gerust! Waarschijnlijk zal het zoiets van 5 bonnen voor 10€ zijn, en 1 bon voor bier of frisdrank. Dus als ge het wat strategisch aanpakt (alleen pils zuipen en géén knappe grieten en/of TA's trakteren ;) ) komt ge al gauw aan 20 pinten! Good enough for ya? :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Eagle`
ik hou er wel van om af en toe iet vettig in men botte te slaan ;)

Big Phat Word m8 :cool:
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Gonzo
Pff..nog helemaal geen zin enzo.

Weet iemand btw een leuk restaurantje in Hasselt?

Commerce54 , achter de kathedraal in hasselt = hééééééél classy :D dus als ge een vriendin bij hebt ... ga dervoor :p

ik neem 60 euro mee + 35 euro van poolster :p ... dus 95 euro ... ma ik wil een gadget kopen (zoals op antwerp is burning :p)

dus euh ... thats why ... qua drank reken ik op 35 euro ofzo ... thats should be enough booze :D
DJ Sid
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voor 40€ kunde u best wel het ziekenhuis in zuipen hoor, wees gerust! Waarschijnlijk zal het zoiets van 5 bonnen voor 10€ zijn, en 1 bon voor bier of frisdrank. Dus als ge het wat strategisch aanpakt (alleen pils zuipen en géén knappe grieten en/of TA's trakteren ;) ) komt ge al gauw aan 20 pinten! Good enough for ya? :p

ok thx :D

ben gereed:
ticket
identiteitskaart
geld
zakdoeke
gsm
party-mood :p

heb alles bij denk k :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
Big Phat Word m8 :cool:

Gisteren zijn we voor dat we naar Asta gingen - we hadden toch Airwave al gemist - nog ff langs de Burger King daar geweest om iets vettig in ons botten te slagen! En ge proeft echt wel het verschil met Quick of McDo! De burgers zijn groter, de groenten smaken ook effectief vers, en het vlees heeft smaak en ruikt ook echt naar de grill, in plaats van een lap leer bij de Quick of McDo!En het is even duur...
DeSpErAtOs-X
ik zit ook al te shaken da et nie normaal is trouwens ...

ook al gereed :D

-BETA T-shirt
-Ticket
-Gsm
-DigiCamera
-EXTREEM goed humeur
-Portefeuille (=geld+pass)
-zakdoekje
-Fris gewassen mezelf met bijhorende verleidingskracht :D (i should find a trance chick tonight :p)

aldus ...

klAAr :cool:
Kaidreas
^tanden poetsen, en reuk.
misschien lukt het dan wel met de chickies
anyways have fun, en scoor er voor mij ook eentje :D
_Supreme
ik ben ook al klaar!!
ik vertrek over een uurtje!

ik heb klaar:

mijn telefoon, mijn ticket, lekker geurtje en mijn beurs natuurlijk :D
heb er zin in!!!
Jasperovitsj
Moest Tijs weeral Killa draaien en iemand kan filmclips nemen, kzou wel is willen zien hoe het volk daarop reageert...:o
_Supreme
ik ben echt benieuwd wat voor mensen er zijn..
zullen ze de nummers goed kennen?
zullen ze een beetje meespringen? of als een zak blijven staan?
zullen ze 'lekker' zijn? :D

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by _Supreme

zullen ze 'lekker' zijn? :D

Volgens mij gaat de helft van de TA's gewoon naar TIC om meisjes op te scharrelen! :p
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
de helft van de TA's

op z'n minst :eyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement