return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt (pg. 27)
View this Thread in Original format
OsCYrK
Hi please could anybody tell me a link to hear the TIESTO IN CONCERT ?????'
Pumaz
Try www.id-t.com maybe?
OsCYrK
quote:
Originally posted by Pumaz
Try www.id-t.com maybe?

they charge 4€ :( i remember i could see the other 2 concerts live and free in other web
Zehra
have fun everyone :)
Pumaz
quote:
Originally posted by OsCYrK
they charge 4€ :( i remember i could see the other 2 concerts live and free in other web

lol you're actually moaning about paying 4 euros?
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gisteren zijn we voor dat we naar Asta gingen - we hadden toch Airwave al gemist - nog ff langs de Burger King daar geweest om iets vettig in ons botten te slagen! En ge proeft echt wel het verschil met Quick of McDo! De burgers zijn groter, de groenten smaken ook effectief vers, en het vlees heeft smaak en ruikt ook echt naar de grill, in plaats van een lap leer bij de Quick of McDo!En het is even duur...

_O_
DJ Sid
net trug van concert!

woooooooow dit was AF!
echt niet normaal, volgens mij was dit zelfs de beste van de 3 :D

greetz kga nu slape want ben MOEE!! :haha:
Gonzo
Als eerste terug dus. Ondanks dat ik met een slecht gevoel ben afgereist, ben ik met een goed gevoel thuisgekomen.

Show was beter dan vorig jaar en de muziek was [op het "tiësto-eigen-producties-uurtje"] zeer gelikt.

Wat ook top was, was dat hij de klassiekers mooi verspreid had. Push - Universal Nation, Yahel - Voyage, Veracocha - Carte Blanche en als afsluiter Silence .

Absolute hoogtepunt was jedoch Radiohead - Street Spirit [Tiësto Remix].

Qua sfeer was het ook zwaar OK. Waarschijnlijk omdat Tiësto iets toegankelijker draaide als de Nederlandse edities. Ook complimenten aan MC Stretch: zweepde de boel goed op en ving de drie momenten dat er iets mis ging [1x geluid dat uitviel, 1x draaitafel die ging flippen en 1x een grapjas die de centrale lichtknop had gevonden] erg goed op.

Volledig report volgt nog uiteraard. Eerst even lekker pitten.
Bomar
Zaaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiig!!!!!!!!!!

amai amai
heb me super geamuseerd in hasselt

kwa show was dit het beste wat ik ooit heb gezien,
en de muziek was meestal ook bangelijk,
zeker vanaf het tweede hoofdstuk (oosterse magie), en het laatste uurke :crazy: :crazy:

Het publiek ging goed uit de bol, organisatie was fantastisch, eigenlijk niet veel op aan te merken. Een top-avond!!

En ik heb de eerste drie betas leren kennen: cygnusX, desperatos-x, en een meiske waarvan ik de naam niet meer weet :p

merci tiesto
FredNova
ge maakt door tutti: Slideshow Tiësto in Concert

subliem

The_G0dfather
Damn, onze posts na TIC bijna allemaal verloren ...
Anyway, hier is nog eens de link waar je de set van TIC 2 kan vinden.
http://www.uktrancealliance.com/site/djmixes.html

Weet er iemand of/waar de belgische set te vinden is ? Volgens mij was die echt wel beter dan de nederlandse...

En idd zalige slideshow !!
Real
zoals ik al zei dus:

in da foldertje van ID&T staan dus behalve Sensation White ook nog:
Mysteryland
Innercity
Trance Energy
Thunderdome
...

Komen die nu allemaal naar België? :crazy: :eyespop: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement