|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| emre |
Concentreren op wat belangrijk is aub!
Esrem --> Pics or STFU !! |
|
|
| jp |
| Zusje en vriendinnetje zullen zo rond de 18-19 zijn? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Esrem
NLTA
- Esrem + Zusje en vriendinnetje
---
|
Gaan we nog meeten dan :D ? |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Gaan we nog meeten dan :D ? |
of laat ze ff wat aantrekken zodat we ze allemaal kunnen herkennen
een MISS-TA sjerp ofzo :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
of laat ze ff wat aantrekken zodat we ze allemaal kunnen herkennen
een MISS-TA sjerp ofzo :D |
Je kan beter zeggen dat ze in bikini moeten met zwemflippers en een duikbril met als accent een snorkel.
gewoon zeggen dat dat de dresscode voor vrouwens is :D
ps zijn ze blond ?? |
|
|
| jp |
| het is duidelijk dat op de Ocean Diva naast het gehoor ook de andere zintuigen geprikkeld zullen worden :haha: |
|
|
| Esrem |
| Esrem is zelf ook vrouw, 20 jaar, en zusje en vriendinnetje zijn 17 jaar, dus offcieel niet eens gewqenst daar:D |
|
|
| BaRTeZ |
| voor vrouwen zullen ze toch wel een uitzondering maken? :D |
|
|
| Esrem |
| We hebben tickets, maar wat is btw STFU ben nog te junior denk k om dat te weten... |
|
|
| Esrem |
Maar om ons te herkennen:
Esrem(=Esther): blond, 1.82, roze met grijs gestreept truitje, en spijkerrokje.
Zusje nog langer ook blond en lijkt op zus, puma truitje.
Vriendinnetje ook al blond en lang, wit truitje.
Dus alle drie lang en blond, maar niet dom al zeg ik t zelf.
Ik zou zeggen spreek ons maar aan, want ik kan jullie niet herkennen:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Esrem
Dus alle drie lang en blond |
:eyes: |
|
|
| Esrem |
| Mn zusje vindt dit forum onzin, ze vraagt of jullie msn hebben want das veel makkelijker praten en dan kan ik jullie blokken wanneer ik wil:tongue2 |
|
|
|
|