|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Daveje
laat 1 klein tegenslagje je carriere niet in de weg zitten joh!;) |
Je hebt gelijk, maar de markt hier op TA (en dan vooral het aanbod ;) ) is niet zo groot. Maarre, JP, jij woont toch ook in de buurt van Amsterdam of niet .... :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Passiva
PICS OR STFU!
|
Hier is die nicht dan
 |
|
|
| Passiva |
| Ok.. I got owned :( |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by jp
Hier is die nicht dan
|
*PROEST* maar goed dat ik nog geen pilsje gepakt heb, anders had ik nu het beeldscherm schoon kunnen maken :stongue: . |
|
|
| Daveje |
| :nervous: AH NEEEEEEEE! das gewooon niet leuk! |
|
|
| jp |
| Deze is nog lekker strak |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by jp
Deze is nog lekker strak |
Bah.. Ik vind jou opeens heel eng! :p |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Daveje
jajaajajajajajajaja blijkbaar is ze toch niet zo geintresseerd :D :crazy: :haha: :happy2:
:p |
Waarschijnlijk weet Daveje gewoon nog niet hoe ie zn PM's moet lezen... ;)
En er zijn ook vrouwen op dit forum aanwezig. Die schrikken van dit soort vieze platjes, dus snel weg ermee:whip: |
|
|
| Hitman |
| Beet Dave! Binnenhalen die hap!!! :p ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Deze thread wordt echt met het uur leuker :haha: |
|
|
| eieregooie |
| ieuw :p Eerst die pic van HBtje en nu dit... brrr... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Deze thread word echt met het uur leuker :haha: |
Het is wordt :p
Jippie, ik kan spellen! :D :D
| quote: | Originally posted by Daveje
win ik gelijk in me eerste paar maanden als member die award :eyes: vereeuwigd in de NLTA historie, zeg nou zelf wat wil een mens nog meer? :p |
Nou nou niet overmoedig worden he! :D
D'r zijn nog een paar hele leuke zonder jou gedaan. Kijk eens wat RemyD allemaal uitkraamt ;) |
|
|
|
|