return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 26)
View this Thread in Original format
Daveje
remyD is dan ook een begrip hier, im just a n00b. moet me sporen nog verdienen enzo bla bal bla veels te vroeg voor een lang verhaal..:D
Matthijs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Joh, dan heb ik je dus wel vaker gesproken zo te zien :)
Wist alleen (AS USUAL) niet precies dat JIJ dat was :D :D
Lekker handig, dat heb ik nou echt altijd :D :D

haha volgende keer dat ik je zie zal ik je een pasfoto van mezelf geven voor in je portemonnee, zodat je me noooooit meer vergeet! ;)
Tomaz
Hey Es!

Wat trek je aan naar Tiesto vrijdag? Ik wil je natuurlijk wel kunnen vinden tussen die 24.998 minder mooie mensen :toocool:
Esrem
Ben niet zo'n meisje dat dat een week van tevoren al gaat bepalen dus geen idee, je weet hoe ik er uit zie, is dat niet voldoende:D en anders ga je maar op zoek naar een blonde gek met ADHD, Glanis genaamd, daar sta ik bij in de buurt, niet te dichtbij natuurlijk das gevaarlijk...
Cosmic
Volgens mij hoort dit gekoppel eerder in de NLTA chill out draad.
kolkiewolkie
Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar :D en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was;) . Okok, ik weet het, het begint flauw te worden :p .
Cosmic
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar :D en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was;) . Okok, ik weet het, het begint flauw te worden :p .

Tis dat je t zelf toe geeft....
Esrem
Idd
jp
Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? :happy2:
Hitman
quote:
Originally posted by jp
Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? :happy2:

Een Gleufdierbeveiliger!!!:haha:

Daveje
word hoe langer hoe gekker hier!:stongue:
Glaniskanis
Ik ben toch wel genoeg Es? en anders zet ik Frans drvoor met zn schouders haha!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
Privacy Statement