|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
| remyD is dan ook een begrip hier, im just a n00b. moet me sporen nog verdienen enzo bla bal bla veels te vroeg voor een lang verhaal..:D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joh, dan heb ik je dus wel vaker gesproken zo te zien :)
Wist alleen (AS USUAL) niet precies dat JIJ dat was :D :D
Lekker handig, dat heb ik nou echt altijd :D :D |
haha volgende keer dat ik je zie zal ik je een pasfoto van mezelf geven voor in je portemonnee, zodat je me noooooit meer vergeet! ;) |
|
|
| Tomaz |
Hey Es!
Wat trek je aan naar Tiesto vrijdag? Ik wil je natuurlijk wel kunnen vinden tussen die 24.998 minder mooie mensen :toocool: |
|
|
| Esrem |
| Ben niet zo'n meisje dat dat een week van tevoren al gaat bepalen dus geen idee, je weet hoe ik er uit zie, is dat niet voldoende:D en anders ga je maar op zoek naar een blonde gek met ADHD, Glanis genaamd, daar sta ik bij in de buurt, niet te dichtbij natuurlijk das gevaarlijk... |
|
|
| Cosmic |
| Volgens mij hoort dit gekoppel eerder in de NLTA chill out draad. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar :D en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was;) . Okok, ik weet het, het begint flauw te worden :p . |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Zeg Esther, ik heb nog weer een nieuwe TA voor je in de aanbieding. Komt uit Alkmaar :D en hij luistert naar de nick Cosmic. Het kan overigens een valstrik zijn aangezien zijn naam eerst cosmic gay was;) . Okok, ik weet het, het begint flauw te worden :p . |
Tis dat je t zelf toe geeft.... |
|
|
| jp |
| Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? :happy2: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by jp
Esther, misschien toch een goed idee wat persoonsbeveiligers in te huren? :happy2: |
Een Gleufdierbeveiliger!!!:haha: |
|
|
| Daveje |
| word hoe langer hoe gekker hier!:stongue: |
|
|
| Glaniskanis |
| Ik ben toch wel genoeg Es? en anders zet ik Frans drvoor met zn schouders haha! |
|
|
|
|