|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| bobba lou |
Nice videos, good work.
and wtffff was that Ozgur can remix of wave force????? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by bobba lou
Nice videos, good work.
and wtffff was that Ozgur can remix of wave force????? |
Yup :crazy: |
|
|
| bobba lou |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Yup :crazy: |
Son of a bitch....Mark pappas and the Ozgur Can mix have not let me down at all.......I need to hear this....again and again.. |
|
|
| Remy D |
Vind het wel jammer dat ik er nu niet bij was. :D Maarja volgende week Tiesto de HELD2x! :D
En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel. :haha: GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook. :D |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Het is al bijna weer tijd voor het volgende Armadafeestje zo langzamerhand geloof ik, maar mag ik toch ook nog even zeggen dat ik het weer een superfeestje vond!? Een heleboel bekende gezichten weer gezien, was gezellig!
Oh en nog even een kijkersvraag; welke van de 129 foto's van JP zijn tot nu toe verreweg het meest bekeken?
op 2... Esrem en haar zusje + vriendin met 58 views
op 1... zusje + vriendin van Esrem met Partyhardy met 60 views!!!
:D :p |
WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Remy D
En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel. :haha: GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook. :D |
jullie NLTA's zijn hilarisch :stongue: :stongue: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Esrem
WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17:) |
Dat durfde ik zelf niet te zeggen, maar ik denk dat je mijn voorzet goed hebt ingekopt... ;) |
|
|
| jp |
| Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken :happy2: |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by jp
Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken :happy2: |
Het heeft wel indruk gemaakt of niet JP???
Echt heel cool om alle positieve berichten hier te lezen, en net als ik heb ik me ook erg vermaakt. Het was 1 groot feest!!
Ozgur Can had echt een topset vond ik. Armin begon ook erg lekker, alleen ik vond het bij Perry toch eigenlijk wel leuker. Jammer dat het daar een beetje slecht aangekleed was en dat bijna alles wat daar met geluid te maken slecht was.
En Markus heeft me ook deze keer weer niet teleurgesteld!
En Signum hield me wakker tot het eind.
Sfeer was echt top, leuke mensen, en Perry en Ozgur zijn ook echt cool! |
|
|
| MaGiK54 |
:( :( :( :( :(
Na het lezen van al de posts en het zien van de pics ga ik steeds meer balen dat ik niet ben gegaan :( |
|
|
|
|