|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| hier ben ik zeker weer bij! de vorige 2 edities bevielen me ook goed! |
|
|
| Tim81 |
Ik heb anders zwaar genoten van Tommy Lee op Mysteryland!
Hij wist zeker iets toe te voegen aan de muziek van Erick Morillo :eyes: Die hele tent ging uit zijn dak...
Edit: Al heb ik PAV nog nooit gezien/gehoord, maar ik denk ook niet dat je hem mag vergelijken met Tommy Lee |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik wil hier ook heen, maar wil alleen weten of die drummer weer komt, want dan kom ik ZEKER NIET
echt zo gigantisch fout, voegt niks toe. Nog erger als een MC.
Bij een concert van U2 gaat tiesto toch ook niet ineens op de achtergrond een bass plaat aanzetten...
Echt totale muziek verkrachting wat die drummer doet...
zo dat lucht op |
Ja PAV moeten ze afschieten :whip: :whip:
(Meningen zijn volgens mij wel verdeeld over PAV op het forum) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Er is trouwens een mogelijkheid dat ik hier niet bij ben, want om nou 2 armada avonden in 30 dagen te hebben vind ik wat overdone. Afhankelijk of ik nog mensen mee kan krijgen naar 'Turnmills' dit weekend (ik ben dan in London) ben ik daar namelijk op de Ibiza after party .... zeer vervelend natuurlijk :toocool: :tongue2 ! |
|
|
| Bouma-Bros |
Main:
22.00-23.00 Brian Cross (Es)
23.00-00.00 Signum
00.00-01.00 Remy
01.00-03.00 Armin van Buuren
03.00-04.00 Markus Schulz
04.00-05.00 M.I.K.E
Foyer:
00.00-01.30 Mischa Daniels
01.30-03.00 Perry O'Neil
03.00-04.30 Harry Lemon |
|
|
| MaGiK54 |
| Ziet er toch wel leuk uit, grote kans dat ik toch wel ff kom. |
|
|
| Bouma-Bros |
| Geen drummer dit keer ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Main:
22.00-23.00 Brian Cross (Es)
23.00-00.00 Signum
00.00-01.00 Remy
01.00-03.00 Armin van Buuren
03.00-04.00 Markus Schulz
04.00-05.00 M.I.K.E
Foyer:
00.00-01.30 Mischa Daniels
01.30-03.00 Perry O'Neil
03.00-04.30 Harry Lemon |
Oh zo gaan ze dus al die DJ's aan bod laten komen! 1 uurtje draaien en dan plaats maken voor de volgende, alleen Armin krijgt 2 uur. De overige DJ's plaatsen ze in de foyer... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Geen drummer dit keer ;) |
Des de meer reden om te gaan :D |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
geen drummer!!!
whoeoheoheohe laat die safri sukkel maar lekker samen gaan werken met die gozer die altijd bij het station tijdens innercity staat te drummen:D |
lol! ik vind hem dus ook echt STOM! alhoewel op DV was hij wel okee, maar op een gegeven moment word je dr echt schijtziek van, ing getrommel:whip: |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Main:
22.00-23.00 Brian Cross (Es)
23.00-00.00 Signum
00.00-01.00 Remy
01.00-03.00 Armin van Buuren
03.00-04.00 Markus Schulz
04.00-05.00 M.I.K.E
Foyer:
00.00-01.30 Mischa Daniels
01.30-03.00 Perry O'Neil
03.00-04.30 Harry Lemon |
neem denk ik de grote cam maar weer eens mee dan :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
lol! ik vind hem dus ook echt STOM! alhoewel op DV was hij wel okee, maar op een gegeven moment word je dr echt schijtziek van, ing getrommel:whip: |
Op DV viel hij mee, omdat het trommelgeroffel niet extreem hard stond. Op de boot overheerste het meer. |
|
|
|
|