return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 19)
View this Thread in Original format
dj_spare
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Kelis - ID

Misschien Kelis - Trick Me (Tiefschwartz Remix)...

sampletje op http://shop.city16.com/audiobox.cgi....rm&review=kel1

is wel heeel lekker :)
Tomaz
Brian Cross draaide Rio Addicts - Crossroads zelfs 3 keer!

Hij opende ermee iets voor tien uur, maar omdat men pas iets na tienen binnen werd gelaten besloot hij om de naald weer even terug te zetten! Dat was wel apart, maar ach, 't is toch een superplaat!
Zehra
mijn fotos: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...mName=OceanDiva
HardKiller
quote:
Originally posted by Zehra
mijn fotos: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...mName=OceanDiva

Die CDR zou ik wel willen hebben :D
Daveje
als ik dit allemaal zie.. zou ik echt ook is naar die ocean diva feestjes willen gaan.. alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van! :whip: :whip:
Freezel
Gewoon zelf gaan dan, genoeg TA-ers te vinden altijd :)
Esrem
quote:
Originally posted by Daveje
alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van! :whip: :whip:

Heb beetje hetzelfde probleem, maar gewoon blijven proberen mensen over te halen of meer mensen leren kennen:)
Freezel
quote:
Originally posted by Esrem
Heb beetje hetzelfde probleem, maar gewoon blijven proberen mensen over te halen of meer mensen leren kennen:)

Juistem :) Via TA en andere forums/fora en meeten op feesten al veel mensen leren kennen :)
Zehra
quote:
Originally posted by Daveje
als ik dit allemaal zie.. zou ik echt ook is naar die ocean diva feestjes willen gaan.. alleen niemand uit mijn omgeving vind trance ook maar enigzins leuk. word je toch gek van! :whip: :whip:

had vroeger hetzelfde probleem... en dan de beta's leren kennen... en ondertussen al zoveel leuke feestjes meegemaakt! :toothless
Smirnoff
Ik heb "de" oplossing voor jullie problemen !!

HIER

;)

kolkiewolkie
Jullie hebben wat dat betreft wel pech dat er niet concreet meer gemeet word omdat de mensen van het eerste en tweede uur elkaar zolangzamerhand wel kennen en elkaar zonder meeten ook wel weten te vinden. Dat pech kun je trouwens wel tussen aanhalingstekens zetten aangezien je d'r altijd hele rare mensen tegen komt, like ondergetekende bijvoorbeeld ;) . Maar inderdaad, zooooo herkenbaar, die niet welwillende omgevingen. Tip: gebruik de pm optie 'ns voor mensen in je naaste omgeving (qua woonplaats dus).
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Jullie hebben wat dat betreft wel pech dat er niet concreet meer gemeet word omdat de mensen van het eerste en tweede uur elkaar zolangzamerhand wel kennen en elkaar zonder meeten ook wel weten te vinden. Dat pech kun je trouwens wel tussen aanhalingstekens zetten aangezien je d'r altijd hele rare mensen tegen komt, like ondergetekende bijvoorbeeld ;) . Maar inderdaad, zooooo herkenbaar, die niet welwillende omgevingen. Tip: gebruik de pm optie 'ns voor mensen in je naaste omgeving (qua woonplaats dus).

He Kolkie, jij maakt er meteen een datingsite van, dat is ook alweer zoiets :p

Maar wat Kolkie zegt, meetings zijn juist altijd wel leuk en lachen. Veel mensen kennen elkaar nu wel redelijk goed dat er bijna geen meeting meer nodig zijn (althans op Progressivefeestjes iig bijna niet meer). Maar lijkt wel of nieuwe mensen zich daarom laten afscrhikekn ofzo :conf: Ik snap het niet, zo raarrrrr zijn we nou ook weer niet. Plus veel mensen vergeten dat internet en real life een verschil is. Maarja, their loss :haha: :stongue:
Ik zeg altijd des te meer zielen des te meer vreugd!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement