|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Daveje
:eek: hahaaha word wel erg blind daterig dan :toothless
of wil jij sneaky gekoppeld worden? ;) |
Sorry, hoezo blind, mijn foto staat levensgroot op TA, nu die van jou nog...;) |
|
|
| Glaniskanis |
Christus Es... niet TE wanhopig nu he! :p
Ik stel voor dat we dr koppelen aan HBtje
Heerlijk die oude urls :D |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| Optimus |
| volgens mij is de kabouter nu online op NL forum |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Christus Es... niet TE wanhopig nu he! :p
Ik stel voor dat we dr koppelen aan HBtje
Heerlijk die oude urls :D |
Whahahahahahaha, ja aan HBtje! :D :D
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:haha: :haha: :haha: :haha:
Edit: ben je donderdag bij Mischa nog van de party? |
Wat denk je zelf?
Een retourtje Enschede is DUUR plus ben te druk met de scriptie. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Jimacy
Weet trouwens vrijwel zeker dat ie Nick Thompson - Spice Fire ook heeft gedraaid..
Was een vet feessie trouwens..
Dit is me eerste post op dit forum trouwens. |
Bij deze: welkom! :D En als je zin hebt, stel je even voor in deze thread. |
|
|
| TheVrk |
glad to see everyone had a great night (obviously).
pix were great, and good job with the tracklisting....
just too bad i cant understand dutch:sadgreen:
i can say tho.... KIPPENVEL:eyes: |
|
|
| Daveje |
:nervous: mijn foto is nou niet bepaald intressant:nervous:
ik laat het aan andere forum gebruikers over om hun foto te showen;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Daveje
:nervous: mijn foto is nou niet bepaald intressant:nervous:
ik laat het aan andere forum gebruikers over om hun foto te showen;) |
Partyflock --> SnuggLe
Staan er honderden :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Edit: ben je donderdag bij Mischa nog van de party? |
Het wordt tijd dat ik jou ook weer eens spreek, Kolkie.
Donderdag dan maar :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by basd
Het wordt tijd dat ik jou ook weer eens spreek, Kolkie.
Donderdag dan maar :) |
Ik was er al vanuit gegaan dat jij daar wel zou zijn ja :) . Mag idd weer eens een keer (krijg je als techno uit enschede verbannen word he... mijn technokant sneeuwt helemaal onder nu :( ). |
|
|
| basd |
Sowieso nergens tijd voor de laatste tijd, binnenkort maar weer eens flink gaan inhalen.
Ik zie je donderdag wel :) |
|
|
|
|