return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 23)
View this Thread in Original format
Daveje
:D

ik ben realistisch genoeg;)












(anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile)
Remy D
quote:
Originally posted by Daveje
wow wat een eer... de vrouw waar half nlta achteraan zit is alleen geintresseerd in moi:eyes: ga nu stilletjes in een hoekje verlegen en rood zitten worden:p

Hoeveel washandjes heb je al volgespoten in dat enge stille hoekje van je???:haha:
jp
Een oude sok kan ook maar dat terzijde

Daveje: pics or stfu
SnuggLe
quote:
Originally posted by Daveje

(anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile)


Whahahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahaha
hahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahaha
hahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahaha
hahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahaha
hahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahahahahaahahahahaahahaha
haha!
moogwai
schitterend dit :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Daveje
gelukkig kan ik geen foto hosten dus.. plus ik heb een hekel aan fotos


Ik kan die foto wel voor je hosten :D , maar op dat moment vind ik dat ik, als initiatiefnemer van jullie online date ;) , wel recht heb op een vergoeding, :D !



quote:
Originally posted by Daveje
(anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile)


:haha: :haha: :haha: :haha:

Geweldig, uitspraak van de maand :p ! Ik heb die tip voor een PERSONAL message natuurlijk niet voor niks gegeven :D :tongue2 . Ik moet je nageven, het is wel een fenomenale manier om je naam once and for all te vestigen op TA.
Passiva
Wat een vent!! :p :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :p
Daveje
als ik jullie maar aan het lachen kan maken:D
Freezel
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Geweldig, uitspraak van de maand :p ! Ik heb die tip voor een PERSONAL message natuurlijk niet voor niks gegeven :D :tongue2 . Ik moet je nageven, het is wel een fenomenale manier om je naam once and for all te vestigen op TA.



Einde van het jaar weer een overzichtje met Uitspraak v/h Jaar verkiezing? :p
Daveje
win ik gelijk in me eerste paar maanden als member die award :eyes: vereeuwigd in de NLTA historie, zeg nou zelf wat wil een mens nog meer? :p

jp
quote:
Originally posted by Daveje
zeg nou zelf wat wil een mens nog meer?


bescheidenheid siert u
Passiva
quote:
Originally posted by jp
bescheidenheid siert u


Ouch.. Dat slaat als een piemel in een bord brinta!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
Privacy Statement