|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
He vond het echt een super feestje, goede sfeer, gedraaide nummers ok, maar had nog iets beter gekund. Spijtig dat t niet echt mogelijk was om buiten te staan en de muziek goed te horen, dat zou echt cool zijn geweest, maar wel logisch dat t niet kan ivm overlast natuurlijk.
Verder jammer dat niet iedereen me gedag durfte te zeggen:toothless
JP bedankt voor het levensgroot plaatsen van mn foto:s maar veder leuk je ontmoet te hebben, nu hoop ik de rest ook nog eens... |
|
|
| NoisyNeil |
Armada Night was echt een briljant feest :D en ik heb ontdekt dat Ozgur Can echt een topgozer is, heb een tijdje met hem staan praten daar buiten voor de foyer en die kerel is echt lachen man ..
Zijn set was ook heel erg goed, en hij vertelde me dat ik veel op Mike Shiver leek, maar heb net gekeken naar die Mike Shiver, ik zie het niet hoor :stongue: (oordeel straks zelf aan de hand van de foto's!)
Ik heb ook erg genoten van de sets van Armin en Markus Schulz, en toch moet ik zeggen dat ik Markus en Ozgur het beste vond :) De opbouw, de platenkeuze, de (in Markus' geval) wisseling tussen oudere en nieuwere tracks was echt super! Ik ging echt helemaal uit me plaat toen Synergy - Hello Strings uit de speakers verscheen en de Benz & MD Remix van Jan Johnston, lekkere nummertjes zijn dat man :toothless
Misschien een beetje flauw maar ik zat bij Armin echt te wachten op Jump The Next Train haha, eigenlijk na meerdere malen gehoord te hebben de afgelopen weken leer ik die vocals veel meer te waarderen, en de Kyau vs Albert Remix is ook gewoon lekker om op te dansen...
Aangezien de meeste NLTA'ers volgende week in Arnhem zitten ga ik maar snel naar Panama (of zoals Markus zegt 'Penehmaa' :stongue: ) toe denk ik , ... als een soort van reprise.
Ik zal binnenkort ff foto's online zetten, zou iemand me kunnen uitleggen hoe je ftp-geuploade foto's zichbaar kan maken hier (als een link?) |
|
|
| sndh |
| [IMG]http://url[ /IMG] zonder spatie :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Esrem
Verder jammer dat niet iedereen me gedag durfde te zeggen:toothless
|
WHAHAHAHAHAHAHAHA!
Geniale opmerking! :) Ik denk dat sommige mensen nog maar net losgeweekt waren van hun computer ;) Kijk uit hoor, want sommige mensen zien niet zoveel vrouwen in het dagelijks leven, behalve hun moeder :p
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Gaan we nog meeten dan :D ? |
Kolkie, koest! :p
| quote: | Originally posted by emre
Als je zo hoog met je neus in de lucht loopt, is je zicht een stuk minder waardoor je nog wel eens tegen iets op zou kunnen knallen (zoals ik hoop :p ) ... vleesgeworden spook van het NLTA :clown:
En volgende keer ben ik weer lief denk ik ;) |
Kusje Emre, ik hou ook van jou hoor ;)
En wanneer is de volgende keer? Welke feesten pak je mee?
Kom je december naar de Exposure....?? (Ene James komt....) |
|
|
| MaGiK54 |
Baal nu wel een beetje dat ik me dit bootfeestje heb gemist als ik zo die posts lees :(
En to JP: Pics or stfu. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En wanneer is de volgende keer? Welke feesten pak je mee?
Kom je december naar de Exposure....?? (Ene James komt....) |
Holden of........ Zabiela?!?
Wanneer is dat feest in december in de Exposure?
Zie namelijk niks staan op www.clubexposure.nl of www.clubfly.nl
Tell us more! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Holden of........ Zabiela?!?
Wanneer is dat feest in december in de Exposure?
Zie namelijk niks staan op www.clubexposure.nl of www.clubfly.nl
Tell us more! |
*kuch* Zabiela *kuch* |
|
|
| Djeebie |
| Dan ben ik daarbij! Of het moet net met m'n tentamens samenvallen net als deze keer bij Holden en Deep Dish :( |
|
|
| emre |
OK Emre + Tim81 aanwezig dan maar!!
Krijgt Snuggle daar wel een kusje ok ;)
Wat is de datum daarvan trouwens? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
OK Emre + Tim81 aanwezig dan maar!!
Krijgt Snuggle daar wel een kusje ok ;)
Wat is de datum daarvan trouwens? |
Hoor je nog. Maak er een thread van als ik meer weet.
Hoeven we deze thread niet meer te vervuilen! |
|
|
| emre |
| Goeie pics weer --> wat heeft Arise2 een bolle kop gekregen man!! :toothless |
|
|
|
|