|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op DV viel hij mee, omdat het trommelgeroffel niet extreem hard stond. Op de boot overheerste het meer. |
ik was er toen niet op de boot maar in aug 2003 stond hij ook met zn trommel in de XL, kreeg echt moordneigingen, sukkel!
en frans, DE CAM! :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op DV viel hij mee, omdat het trommelgeroffel niet extreem hard stond. Op de boot overheerste het meer. |
Toen ik op DV kwam, werd ik weer spastisch... en toen hij daar begon te drummen kreeg ik gelijk weer trauma's :whip: de hele tijd dezelfde samples... dezelfde riedeltjes... gelukkig hield ie na een tijdje op :nervous: |
|
|
| Ezzzzzzy |
| half uurtje trommel kan ermee door maar daarna moeten die stokken goed verstopt worden |
|
|
| jp |
 |
|
|
| moogwai |
haha :p
Ben er ook zeker geen fan bij, alleen bij sommige tracks (Mojado feat. Mr. Sam - Naranja bv) is het wel vet! Maar zeker niet voor de hele nacht :whip: |
|
|
| New Wave |
| Ik vind de combinatie live drum/gitaar - dance muziek opzich wel cool. |
|
|
| ambs |
| quote: | | Originally posted by FunkySimon Ik koop kaarten voor Armada Night en niet voor Safri Uno in Concert.. |
hahaha ik moest echt hardop lachen.... safri uno:haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
|
Hij is weer fijn :D |
|
|
| Matthijs |
| Wel jammer dat Perry en Armin tegelijkertijd draaien. Bovendien vind ik de volgorde in de Main ook een beetje vreemd, ik snap wel dat het een beetje aan de hand van de 'draai-ervaring' en bekendheid is vastgesteld, maar muzikaal gezien is er niet echt een lijn in te ontdekken. |
|
|
| @win |
Natuurlijk present! :cool: Ik krijg immers nog twee cola, he Chris ;)
Kent iemand eigenlijk nog ander werk van Brain Cross dan zijn remix van bwd? |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis 99 % zeker dat ik toch niet ga, oktober wordt te duur, huissie, twee keer Berlijn en Pvd in het Paard. |
|
|
| Mindphaser |
| Relaxte lineup! I'l be there!!! |
|
|
|
|