return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 22)
View this Thread in Original format
Matthijs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Partyflock --> SnuggLe
Staan er honderden :p

honderden??? Ik zie er niet meer dan een schamele 97! :p
moogwai
quote:
Originally posted by Jimacy
Weet trouwens vrijwel zeker dat ie Nick Thompson - Spice Fire ook heeft gedraaid..
Was een vet feessie trouwens..

Dit is me eerste post op dit forum trouwens.

welkom! Idd, lekker nummer is dat!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Partyflock --> SnuggLe
Staan er honderden :p

De meeste hier hebben op pf wel een profiel onder dezelfde naam en zijn wel eens gespot door de camera's van vooral Franzelare en SnuggLe :p Voor het gezicht onder een naam, moet je idd daar maar eens kijken :D
Matthijs
quote:
Originally posted by moogwai
De meeste hier hebben op pf wel een profiel onder dezelfde naam

ben ik weer mooi een uitzondering op, mijn PF naam is 'bootleg' voor de mensen die nieuwsgierig zijn :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Matthijs
ben ik weer mooi een uitzondering op, mijn PF naam is 'bootleg' voor de mensen die nieuwsgierig zijn :p

Joh, dan heb ik je dus wel vaker gesproken zo te zien :)
Wist alleen (AS USUAL) niet precies dat JIJ dat was :D :D
Lekker handig, dat heb ik nou echt altijd :D :D
Esrem
Ik was natuurlijk alleen geinteresseerd in Daveje, de rest had ik natuurlijk al lang gespot op PF en die boeien me niet zo ;) :tongue3
Hitman
quote:
Originally posted by Esrem
Ik was natuurlijk alleen geinteresseerd in Daveje, de rest had ik natuurlijk al lang gespot op PF en die boeien me niet zo ;) :tongue3

Dave dat wordt een inkoppertje!;)
Daveje
wow wat een eer... de vrouw waar half nlta achteraan zit is alleen geintresseerd in moi:eyes: ga nu stilletjes in een hoekje verlegen en rood zitten worden:p
Daveje
amstelveen is wel dichtbij natuurlijk.. ;)

:p
Esrem
Ik heb natuurlijk nog steeds je foto niet gezien dus waarschijnlijk gaat dat nog veranderen:tongue3
Daveje
gelukkig kan ik geen foto hosten dus.. plus ik heb een hekel aan fotos

Hitman
quote:
Ik heb natuurlijk nog steeds je foto niet gezien dus waarschijnlijk gaat dat nog veranderen:tongue3

Hahaha Dave, NU mag je in een hoekje rood gaan zitten worden:haha:
SnuggLe
quote:

Lol, eat that Dave :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement