return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Joost
Oh hier moet ik echt heen! Ik heb de afgelopen keer bij Three DJ's echt genoten dus ik denk er wel over om erheen te gaan :D
Tom Lont
Lekkerrrrr

- 08.10 PvD @ Het Paard
- weekendje rust
- 22.10 Armin @ Ocean Diva
- 29.10 Tijs @ Gelredome

October month, trance month :eek: :toothless
Freezel
Wordt echt een leuk maandje oktober :p
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Tom Lont
Lekkerrrrr

- 08.10 PvD @ Het Paard
- weekendje rust
- 22.10 Armin @ Ocean Diva
- 29.10 Tijs @ Gelredome

October month, trance month :eek: :toothless

heb je de waarschijnlijke top 3 van de DJ Mag Top 100 ook gelijk alle 3 gezien in 1 maandje :)
Tom Lont
Mijn nummer 1 staat er iig bij :D
moogwai
Nice, nice! Klinkt weer erg interessant :)
Vooral dat het nu gehouden wordt op vrijdag is ook erg fijn, Want zondags moet er gevoetbald worden :D

Oh ja, Armin fans.. check dit!

Hmnn.. ik heb nog wel een paar batterijen nodig voor m'n MP3 Speler :D
Freezel
quote:
Originally posted by moogwai
Nice, nice! Klinkt weer erg interessant :)
Vooral dat het nu gehouden wordt op vrijdag is ook erg fijn, Want zondags moet er gevoetbald worden :D

Hehe, vooral na 3 DJ's had ik er last van met het voetballen ;)
Ezzzzzzy
maar waar laten ze al die dj´s toch misschien 1 op het bovendek , 1 op voordek, 1 op achterdek, 1 op main, 1 bij de wc´s mis ik toch nog vier locatie´s
Flipper01
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Klinkt als een leuk (en goedkoper) alternatief voor de "niet-tiesto-liefhebbers"

Alleen wel heel erg veel DJ's! (het is ook nooit goed :p)
9 DJ's voor 7 uur!

Ook als Tiesto liefhebber kan ik dit wel waarderen ;)
Maar met name vanwege die gratis cd :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Flipper01

Maar met name vanwege die gratis cd :p

Die zal ook wel een dag later te downe zijn :D

XeCUTionER
maybe someone who can take me from Middelburg or Rotterdam to amsterdam and back??
i would be very thankfull!
Matthijs
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
maar waar laten ze al die dj´s toch misschien 1 op het bovendek , 1 op voordek, 1 op achterdek, 1 op main, 1 bij de wc´s mis ik toch nog vier locatie´s

Gewoon allemaal korte setjes dit keer Ezzzzzzy, weer 'ns wat anders dan normaal! :p En één dj draait volgens mij alleen bij de garderobe, dus dat is er al weer eentje minder voor de hoofdzaal... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement