|
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Passiva
Nee laat je inderdaad niet afschrikken door onze lieve Snuggle :p |
Wie ik? Ik ben de liefheid zelve!
Kusje voor Passive!
Zie je nou wel, ZOOOO lief ben ik! :p
Ach ja, een beetje rellen af en toe kan geen kwaad. Ik ben gewoon de vleesgeworden mening van half Tranceaddict, die niemand alleen uit durft te spreken! Amen! |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben gewoon de vleesgeworden mening van half Tranceaddict, die niemand alleen uit durft te spreken! Amen! |
Als je zo hoog met je neus in de lucht loopt, is je zicht een stuk minder waardoor je nog wel eens tegen iets op zou kunnen knallen (zoals ik hoop :p ) ... vleesgeworden spook van het NLTA :clown:
En volgende keer ben ik weer lief denk ik ;) |
|
|
| Esrem |
| Zie dat mn naampje nu ook is veranderd in junior tranceaddict, dus... |
|
|
| Partyhardy! |
Armin zal vanavond vast Kyau vs Albert - Made Of Sun (Kyau Hard Dub) draaien, dan zal de Ocean Diva zeker helemaal los gaan! :eyespop:
Ik ben er dus ook bij :) |
|
|
| Esrem |
NLTA
- ahp2002
- jp
- Robert
- Original
- FunkySimon
- Matthijs
- Freezel
- Tom Lont
- MagicImpuls
- NoisyNeil
- Franzelare
- Lynxx
- kolkie
- Syndique (Passiva + Matt van Wyk)
- BaRTeZ (+ niet-TA maatje)
- Esrem + Zusje en vriendinnetje
---
17
BeTA
- djcresto
- Xilver
- Jasperovitsj
- Zehra
- TOR
---
5 |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Armin zal vanavond vast Kyau vs Albert - Made Of Sun (Kyau Hard Dub) draaien, dan zal de Ocean Diva zeker helemaal los gaan! :eyespop:
Ik ben er dus ook bij :) |
ik denk het wel, want Kyau vs Albert komen zelf ook. Zou wel zo netjes van Armin zijn toch? :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik denk het wel, want Kyau vs Albert komen zelf ook. Zou wel zo netjes van Armin zijn toch? :) |
tsja, er komen wel meer producers dus helemaal gaat die redenering niet op, maar omdat hij er zo enthousiast over was gisteren zou het wel super zijn voor Kyau en Albert wanneer die gasten hun tune live kunnen horen, dat zijn toch de vette momenten voor producers denk ik; iedereen los op je eigen geproduceerde tune! :tongue3 Woeiiii! :crazy: :cool: :) |
|
|
| NoisyNeil |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Armin zal vanavond vast Kyau vs Albert - Made Of Sun (Kyau Hard Dub) draaien, dan zal de Ocean Diva zeker helemaal los gaan! :eyespop:
Ik ben er dus ook bij :) |
Die plaat was bagger man, ... maar ja das dan mijn mening he ;)
Ik hoop voor Twixt 2004 :stongue: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Esrem
NLTA
Esrem + Zusje en vriendinnetje
---
|
Foto graag ! ;) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Foto graag ! ;) |
:stongue:
t was te verwachte he |
|
|
| Original |
| Weet iemand toevallig of digi-photocams toegestaan zijn? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Original
Weet iemand toevallig of digi-photocams toegestaan zijn? |
Doen ze naar mijn weten niet moeilijk over :) Heb ook nog niet meegemaakt dat ze dat wel deden ;) |
|
|
|
|