return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
[22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 15)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
18?

Of mensen die denken dat ze overal boven staan van laten we zeggen, 24?

:p
Can
quote:
Originally posted by jp
Die gratis Armada cd is best lekker in de auto. Vooral track 10 bevalt erg goed :cool:

ps: ik kon het niet laten ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! nice one! you just made my day! :D
really great party hope you all had a good time i know i did :D
Freezel
Haha :D Thanks for stopping by, I enjoyed your set and thanks for the convo and picture :)
Esrem
quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL! :)

Maar wel een mooie discussie: "Waarom zijn er zo weinig vrouwen die van house houden cq op internetfora zitten?" Stond laatst ook op clubcharts.
Ik weet het ook niet.. Denk dat er veel komen 'just for the music' in plaats van voor de DJ. Althans, dat heeft mijn vriendin wel; als ze maar kan dansen. Maar van Progressive valt ze in slaap zegt ze, het moet 'harder' zijn (Techno, geen dingen waar 'hard' voorstaat), maar ze gaat wel vaak mee.
En verder vrouwen en internetfora lijkt niet altijd samen te gaan. Ik denk dat ze door de mannen weggepest worden ofzo, gefrustreerde pubers van, laten we zeggen, 18?

Vriendinnen van mij vinden idd vaak de trance die ik luister ook te sloom, willen meer bas zodat ze idd nog kunnen dansen en vinden voor de rest de klanken niet echt bijzonder, maar ieder heeft zn eigen muziek waar ie n goed gevoel bij krijgt. Waarom vrouwen dat minder bij trance hebben, geen idee, misschien zit t in de hersenen/genen? Kan k mooi later gaan onderzoeken met mn studie:)

En laat ik ff de niet geemancipeerde vrouw uithangen: vrouwen weten over het algemeen gewoon minder van computers/techniek af (ja zit gewoon in de hersenen) en daarbij horend zijn ze dus minder op internet en forums te vinden denk ik. Gefrustreerde mannen vind je in grote getale, overal in onze samenleving dus die zijn we zo langzamerhand wel gewend:p
Zehra
leuk feestje. was pas om 11u smiddags pas thuis... twas de reis wel waard.

weer wa enkele nl-ta's gesproken. en zeker tot over twee weken in de asta! :)
HardKiller
http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/

Hier mijn filmpjes voor de liefhebber :)
Freezel
quote:
Originally posted by Zehra
leuk feestje. was pas om 11u smiddags pas thuis... twas de reis wel waard.

weer wa enkele nl-ta's gesproken. en zeker tot over twee weken in de asta! :)

11 's middags? Sinds wanneer bestaat dat? ;) :p
HardKiller
quote:
Originally posted by Can
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! nice one! you just made my day! :D
really great party hope you all had a good time i know i did :D

Nice set man, it was great :D
TOR
quote:
en zeker tot over twee weken in de asta! :)

kan ik alleen maar beamen :cool:
Zehra
quote:
Originally posted by Freezel
11 's middags? Sinds wanneer bestaat dat? ;) :p

ach ja... kbedoelde voor de middag :)

Freezel
quote:
ach ja... kbedoelde voor de middag :)

Ochtend? ;) Hehe j/k :)
Matthijs
Het is al bijna weer tijd voor het volgende Armadafeestje zo langzamerhand geloof ik, maar mag ik toch ook nog even zeggen dat ik het weer een superfeestje vond!? Een heleboel bekende gezichten weer gezien, was gezellig!

Oh en nog even een kijkersvraag; welke van de 129 foto's van JP zijn tot nu toe verreweg het meest bekeken?

op 2... Esrem en haar zusje + vriendin met 58 views
op 1... zusje + vriendin van Esrem met Partyhardy met 60 views!!!

:D :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement