|
Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
כן כן !
חברים יקרים לאחר חצי שנה של היעדרות, הוא חוזר אלינו להפגזה נוספת !
אז מי שהיה ביולי האחרון ב"זמיר" יודע על מה אני מדבר.
רק שהפעם זה ב"קו-מילניום" (קצת יותר מקום מה"זמיר" חחחח)
מי מגיע ?
נ.ב.
השמועה אומרת כי הוא נוחת יום קודם, כנראה לתת גם מסיבת נוער...
חבריי הצעירים - הרווחתם ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן כן !
חברים יקרים לאחר חצי שנה של היעדרות, הוא חוזר אלינו להפגזה נוספת !
אז מי שהיה ביולי האחרון ב"זמיר" יודע על מה אני מדבר.
רק שהפעם זה ב"קו-מילניום" (קצת יותר מקום מה"זמיר" חחחח)
מי מגיע ?
נ.ב.
השמועה אומרת כי הוא נוחת יום קודם, כנראה לתת גם מסיבת נוער...
חבריי הצעירים - הרווחתם ! |
אנחנו:gsmile: |
|
|
| ReAz |
לאיזו מסיבה בדיוק הוא נוחת? ושאתה אומר חבריי הצעירים לאיזה גילאים אתה מתכוון?
אני מקווה שלגיל שלי
(: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ReAz
לאיזו מסיבה בדיוק הוא נוחת? ושאתה אומר חבריי הצעירים לאיזה גילאים אתה מתכוון?
אני מקווה שלגיל שלי
(: |
17 + עם הצגת תעודת זהות..
זה נוער בדר"כ לפי מה שאני יודע..
אבל אם תתקמבן תוכל להיכנס..
ננסה להגיע לנוער..אפילו שכרגיל אני בספק :( |
|
|
| Shahar |
| ממתי מסיבות נוער זה עם ת"ז? |
|
|
| sh33p |
| יששששששששששששששששששששששש |
|
|
| DjChook |
:eyes:
סוף סוף סיבה למסיבה |
|
|
| YuVaL |
מסיבה עם יוהן?!?!?!?
יאללה איזה נוסטלגיות!!!!!!!!!!!!!!
אני זוכר ככה לפני שנה או אפילו שנתיים שהוא בא לטי אל וי איזה מפגש מפציץ הבאנו
יאללה הוא נתן שם איזה סט של שעתיים כולם היו בעננים
ייייייוווווווווו יוווווהןןןןןןןן!$)(!@)#!)@#!)#
בלגןןןןןןןןן |
|
|
| Glenn-Holmes |
יא אללה איש הבוטלגים הבלתי נגמר
אני שם בנוהל כמובן
אדיר תביא קצת מוצרי הפרעה
מארק תביא תלשון
ירון תביא תשתייה
אני יביא חולצה מיוחדת
יאללה 144 בי פי אם מינימום!! |
|
|
| markfeldman |
בתנאי שגיל יהיה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בתנאי שגיל יהיה... |
ברור שגיל יהיה
אלי וצח יביאו אותו
:) |
|
|
|
|