|
לצאת מהצבא...עזרה
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
טוב חברים
יש לי נושא שבאמת מטריד אותי וממש מקשה עלי.
אני בצבא לא הרבה זמן ...קרוב לחצי שנה עם פרופיל 45 על מחלת עור...
עכשיו בזמן האחרון המחלה התפרצה וקיבלתי כמה גימלים...ביום שני האחרון הרופא יחידה שלי נהדם ואף אמר לי שאני יכול לצאת מהצבא וזה לא מקרה ראשון.
אני בעקרון לא עושה כלום בצבא ולא נהנה אבל פה בא המכשול...
מצד אחד אני לא עושה כלום ואני מבזבז את החיים שלי בעוד שאני סובל ממחלה לא נעימה
אבל מצד שני כולם עושים את זה וחברים שלי כולם בצבא,אז מה אני יצא מהמסגרת...זה ישנה את כל החיים שלי
קשה לי מאד להחליט ובגלל זה אולי חברה פה יוכלו לעזור לי...
תודה |
|
|
| Shahar |
צאאאאאאא!!!!!!
גיל תסביר לו את היתרונות! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה אחי, יש כמה שיקולים שכדאי להפעיל
משני הצדדים של המטבע
מצד אחד, כמה שאנשים מסתכלים על הצבא כבזבוז של שלוש שנים והכל...תכלס זאת מסגרת וחוץ מהקטע של התרומה למדינה והכל זה גם משהו שבא להכין את הבן אדם לחיים האמיתיים. זה מן סוג של מעבר מילדות לבגרות, בצבא אתה לומד על לקיחת אחריות, מוסר עבודה, ועוד כל מיני דברים שאתה בטח מכיר מהזמן שירות שלך בנתיים.
מהצד השני, יש לך שנתיים שאתה יכול לעשות שהם כרצונך...לעבוד, ללמוד, לטוס לח"ול...
ההחלטה היא שלך, לפי השיקולים האישיים והכל. |
|
|
| m0sh |
אף אחד לא רוצה לשרת
אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה?
פה בא הפחד הגדול.
לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אף אחד לא רוצה לשרת
אבל אם באמת למישהו היו נותנים את ההאפשרות הזאת האם הוא היה לוקח אותה?
פה בא הפחד הגדול.
לצאת ולהיות שונה מכל האנשים בגדלתי איתם |
יש לי 3 חברים שיצאו מהצבא עכשיו מתחילים לעבוד לחסוך
אני מת להשתחרר ולהתחיל בחיים אני רוצה לדגמן והצבא מפריע לי
וההורים שלי רוצים שאני יעשה צבא |
|
|
| DjChook |
שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!?
:conf:
בכל מקרה, אני חושב שכל אזרח ישראל צריך להיות גאה בזה שיש עליו חותמת "רכוש צה"ל". סתם זה פלצני
אבל אני חושב שכל אחד צריך להרגיש טוב עם זה שהוא תרם למאמץ המלחמתי :)
בכל מקרה מוש, תחתום ויתור,ו תנסה להגיע למקום שמעניין אותך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה רוצה לדגמן ?!?!? |
כן
יש לי ידידות שמדגמנות ואומרות שאני דפוק שלא עשיתי כלום עם עצמי
וחברה שלי אומרת וזה מבאס אותי רצצצצח
אני מת כבר לעוף מהצבא או לצאת איכשהו בלי לאכול מכות מאבא חחחחחח
:haha: :haha: |
|
|
| DjChook |
| מוזר.. הנוער של היום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוזר.. הנוער של היום |
נוער יפה מתרוצה:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
באתי לצבא בקטע של לא להתגייס.
אמרו לי או כלא או שמתגייס.
אמרתי ישר בטח שכלא!!!
אבל אז נזכרתי למחורת היה פרי קורסטן בדום.
אז שגעתי אותם ואת עצמי איזה שעתיים ובסוף עברתי ששולת גיוס מעפנה.
(זריקות חינם לפחות זה משהו)
ישר הייתה מסיבת ערסווטים באיזה אולם דפוק כמעט שברתי שם הכל מרוב כעס.
בקיצר הייתי חצי יום למחורת שוחררתי לסוף שבוע למה זה היה יום שישי אמרתי עכשיו בדוק אני לא מתגייס לחרא הזה!!!
ובערב כמובן הלכתי לפרי.
אחרי זה חודשיים וחצי עריק ואז 21.
חודשיים וחצי לאחר מכן הייתי במיידיי בגרמניה והבנתי שעשיתי את הדבר הכי נכון שעשיתי עד היום בחיים שזה לצאת מהצבא!
להדפק בארץ ללא רייבים ופסטיבלים שלוש שנים???
מה אני דפוק?
למה לתת להם לדפוק לי את החיים?
שידפקו בעצמם!!!
אמרצתי להם אני ישרת עוד שנה על חשבון הבית רק שיתנו לי לצאת לחו"ל אמרו שלא אמרתי ביי.
שמע מוש זאת הייתה המטרה שלי כל החיים שלי זה מסיבות ומוסיקה אלקטרונית.
חולם על רייבים ופסטיבים עוד מכיתה ט' אז
אם יש לך מטרות חשובות אל תיתן להם לדפוק אותך.
מסגרת מסגרת מזה משנה אחרי שלוש שנים אתה לא תיהיה גם ככה במסגרת
אז אם אתה יוצא אתה מתרגל לזה לפני אחרים.
ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות.
סתם רוצים שתשאר אצלהם.
מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית
ESC
חחח...
הכל בולשיט!!!
:disbelief
אני יודע שגם פה יש כאלו שחיים בסרט שחובה לשרת בצה"ל וכל זה
ורוצים להגיב בצורה לא יפה על מה שכתבתי פה
אז אני לא הולך להגיב בחזרה בטופיק הזה יותר.
תעשה מה בא לך מוש מוש השור מהדרקון הכחול. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ואם מספרים לך שטויות שאם אתה יוצא אתה לא יכול ככה ולא יכול ככה זה הכל שטויות.
סתם רוצים שתשאר אצלהם.
מקסימום לא תוכל להרשם למבצעי החיילים של החברה הסלולרית
ESC
חחח... |
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL
:D :haha: :D :haha: |
|
|
| Scorchio |
בוא אני אגיד לך בדיוק מה אתה מקבל מהצבא:
שלוש שנים של ביזבוז זמן ובסוף שתי תעודות מסכנות
אחת ששירתת שלוש שנים והשנייה עירבון ממשרד הביטחון
וגם זה רק אם היית קרבי
אז קיצר תעודה מסכנה מענק שיחרור עלוב על 3 שנים שזרקת
ויאללה לך תיזרק בתאילנד מצידם
הצבא לא סופר אותך
הצבא לא שם על החייל
הצבא לא אכפת לו מהבעיות שלך
הצבא לא אכפת לו ממה שעובר עלייך\על ההורים שלך
הצבא יעשה מה בא לו
זה מה שאני קיבלתי מהצבא עד היום
זין
תפנים. |
|
|
|
|