return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Armin Returns To Israel
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
דבר נדיר קרה במהלך תוכניתו האחרונה של ארמין
הוא התחבר לחדר הצט של התוכנית (קורה לא יותר מדי...) ותאמת די קשה לדבר איתו שם ועדיין הצלחתי לדלות תמידע הזה
כנראה באוגוסט (רק שלא ייפול לי על איביזה) ולגבי היעד ממממתמתינו ותראו...
כמובן שזה מכניס למלכוד רציני בקשר ליחס לנקסט שסביר מאוד להניח כמובן שהם אלה שמביאים אותו....
כמו שכבר כתבתי ואמרתי ארמין זה ארמין...הוא מעל הליין ועדיין אני שוקל להגיע גם למסיבה ההיא (מתוכנן משהו גדול מהמעט שארמין חשף) עם חולצה ואף יותר מכך שתזכיר לנקסט טוב טוב את טעויותיה
yaman
המלך מגיע עוד פעםםםםםםםם
SPL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דבר נדיר קרה במהלך תוכניתו האחרונה של ארמין
הוא התחבר לחדר הצט של התוכנית (קורה לא יותר מדי...) ותאמת די קשה לדבר איתו שם ועדיין הצלחתי לדלות תמידע הזה
כנראה באוגוסט (רק שלא ייפול לי על איביזה) ולגבי היעד ממממתמתינו ותראו...
כמובן שזה מכניס למלכוד רציני בקשר ליחס לנקסט שסביר מאוד להניח כמובן שהם אלה שמביאים אותו....
כמו שכבר כתבתי ואמרתי ארמין זה ארמין...הוא מעל הליין ועדיין אני שוקל להגיע גם למסיבה ההיא (מתוכנן משהו גדול מהמעט שארמין חשף) עם חולצה ואף יותר מכך שתזכיר לנקסט טוב טוב את טעויותיה


רק שלא יחסלו אותך שם בגלל החולצה:D
markfeldman
אמת,

להלן הוכחה:

4.8.2005 - EILAT

אחריות: נקסט הפקות

כמה חבל שאני אהיה בעזההההההההההההההההההההההה

:( :( :( :( :(
Shahar
ארמין פה ב 4.8 באילת???
זה התאריך שפול ואן דייק בא לאומן לא?
yaman
quote:
Originally posted by Shahar
ארמין פה ב 4.8 באילת???
זה התאריך שפול ואן דייק בא לאומן לא?


למי איכפת?

העיקר שארמין בא לארץ וזה יהיה באילת

לפי מה שזכור לי מלפני שנתיים הוא נתן כאן סט בן זונה
Rising
quote:
Originally posted by yaman
למי איכפת?

העיקר שארמין בא לארץ וזה יהיה באילת

לפי מה שזכור לי מלפני שנתיים הוא נתן כאן סט בן זונה


אכפת למי שהולך
Black Dragon
לפי מה שאני יודע אמורה להיות הפלגה של נקסט עם ארמין.
אני לא יודע איפה זה עומד כרגע
Star
אין שום הפלגה של נקסט עם ארמין
Meltdown
אם התאריך הוא אכן קבוע, וזה נופל על הפעם שואן דייק יהיה באומן התל אביבי, אני אעדיף להגיע לואן דייק, כי לשמוע אותו לראשונה, כי את ארמין כבר שמעתי כמה וכמה פעמים

ROBERTO
בקשר לואן דייק אפשר לדעת כמה פרטים?
איזה גילאים ?
וכאלה
sh33p
ואי ואי ואי...
ארמין בטוח לא בא בחשבון כי זה נקטס
ופול פה באומן 17 בת"א
אני בטוח שזה לא 23 פלוס
אנשים תביאו פרטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement