return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Tour De France 2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by Eagle`
got to agree with phor, armstrong had diee etappe verkend en wist da de afdaling aarts gevaarlijk was, belokki niet en ging onderuit toen op die smeltende asvalt. Geluk dwing je nog altijd af imo, waarom heeft Armstrong meestal geluk omdat ie professioneel met zen vak bezig is, de etappes verkent, weet waar de gevaarlijke plaatsen liggen, weet waar ie moet vooraan zitten, enz ....
hij heeft natuurlijk ook de tijd om ze allemaal te verkennen:p
Ullrich ook ,ma hij geniet ook nog graag van zijn leven,lol.

Nee ma on the issue Armstrong,ook al moet ik ni zo van hem weten,als je al 6 keer de tour gewonnen hebt en dan nog eens een mooi uitzicht hebt op een zevende keer,dan kan je niet van geluk spreken, dan verdien je de overwinning,want dan ben je goed!Geluk komt er altijd bij kijken, da's een feit, kijk maar naar Boonen voor hetzelfde geld wint hij volgende etappes niet meer (ik hoop ten sterkste van wel natuurlijk), je moet gewoon zien het geluk naar je kant toe te trekken.
Real
Kheb een voorgevoel dat Boonen vandaag eens niet gaat winnen. :(

Drie op drie zou té mooi zijn.

Pronostiek:
1. McEwen
2. Hushovd
3. O'Grady
4. Cooke

Boonen als 15e ofzo. :)
cyberia
quote:
Originally posted by Real
Boonen als 15e ofzo. :)

shhhht don't say that!:nervous:

ik denk dat als Boonen niet wint,hij toch ergens in den top5 eindigt,we'll see.
Misschien dat er vandaag wel een groepje in slaagt een ontsnapping tot een goed eind te brengen, zo'n groepje met Erik Dekker ofzo(gelijk eergisteren gewoon blijven gaan ook al wist'em dat 'em ging ingelopen worden :toothless )
Eagle`
quote:
Originally posted by cyberia
shhhht don't say that!:nervous:

ik denk dat als Boonen niet wint,hij toch ergens in den top5 eindigt,we'll see.
Misschien dat er vandaag wel een groepje in slaagt een ontsnapping tot een goed eind te brengen, zo'n groepje met Erik Dekker ofzo(gelijk eergisteren gewoon blijven gaan ook al wist'em dat 'em ging ingelopen worden :toothless )

denk eerder het zelfde als seba hier boven, na zo ne zware ploegentijdrit, een groepke da een vrijgeleide krijgt tot de finish
X-Tune
McEwen owns Boonen.
MikeVee
Eindelijk McEwen :toocool:
Phortastic
jammer, Boonen net iets te vroeg begonnen. :sadgreen:
cyberia
was knap van McEwen en Boonen doet een goeie zaak voor de groene trui.Trenti z'n beurt was net niet krachtig genoeg,anyways zoals ze beide zeggen er komennog mooie duels:toothless

schitterend die expressie na de meet van robbie,alle frustraties eruit,hier ze in ur f*ckin faces!:toocool:
MikeVee
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK
Rit 05: TatanaGirl
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee
Eindelijk McEwen :toocool:

W00t!! :toothless

cyberia
Vond ik eigenlijk wel vrij belachelijk van Armstrong gisteren: ni willen starten met de gele trui omdat zabriskie zonder die val de gele trui nog zou gehad hebben.
dan kon discovery evenwel minder hard gereden hebben dan had zabriskie ook nog altijd de gele trui
Jasperovitsj
Het is wel grootmoedig van hem, maar inderdaad een beetje nutteloos :)
Vallen hoort er nu eenmaal bij, dus niet meer dan logisch dat Zabriskie zijn trui kwijt is. Jammer, dat wel. Maar logisch, en dus moet Armstrong ze dragen, of hij nu wil of ni...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement