|
Tour De France 2005
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Nog een paar dagen en het is weer zover. Ik kijk er elk jaar naar uit en probeer er altijd zoveel mogelijk van mee te pikken, zeker bij de integrale bergritten.
Volgens mij wint Armstrong deze keer weer, hij is gewoon een klasse te sterk. Zijn laatste Tour zal hij zeker niet zomaar voorbij laten gaan. Ik hoop alleen niet dat hij zaterdag in de proloog het geel pakt en het dan niet meer afgeeft tot in Parijs.
Ik denk dat we veel moois gaan zien van Vinokourov, Basso en Beloki. Veel hoop voor Ullrich heb ik niet, na de Ronde van Zwitserland. Voor de rest supporter ik natuurlijk voor Boonen! :)
Edit: Jasper heeft een leuk online tourspel gevonden : www.wielerprono.be Gewoon een ploeg samenstellen van 12 renners voor zaterdag en je hoeft voor de rest niets te doen. Er is ook een BeTA-ploeg waar je bij kan gaan. De toegangscode voor de ploeg is 2d7c7d767d74c1. De teamranking van onze ploeg : http://teams.wielerprono.be/remote-...m.php?team=BeTA |
|
|
| Freezel |
| Heb al speciaal vrij genomen voor de grote bergetappes :D |
|
|
| Real |
| Groene Boonen hip hop ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mij maakt het ni uit wie wint (hoewel ik quasi zeker ben dat het Ullrich niet zal zijn :p ), zolang er maar wat spektakel gaat zijn dit jaar! :D |
|
|
| Xilver |
| Ben ik nu de enige die wielrennen ultra-boring vindt :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarschijnlijk niet, maar er zijn er ook genoeg die wielrennen geweldig interessant en spannden vinden! :p
*Ja, ik ben er één van :toothless * |
|
|
| Xilver |
| Oh golly gee fonzie :p |
|
|
| dj Zevan |
aah, het sportevenement van het jaar voor mij,
de vlakke ritten vind ik wel minder interessant, kijk ik meestal enkel de laatste 5km
het wordt pas kijken geblazen als de alpencols onder de wielen voorbij glijden
Ik ben ns benieuwd voor dit jaar, tis echt moeilijk inschatten
Armstrong houdt zich zowat op de achtergrond, meer dan vorig jaar.
Ullrich ontgoochelde in de bergen van Zwitserland, maar beweert toch sterker dan ooit te zijn.
Het wordt afwachten of Basso kan bevestigen, al dan niet durft aanvallen.
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik hoop alleen niet dat hij zaterdag in de proloog het geel pakt en het dan niet meer afgeeft tot in Parijs.
|
die kans acht ik zeer miniem, is veel te veel krachtenverkwisting voor zijn ploeg, de enigste gele trui die telt voor Lance is degene die in Parijs is te krijgen.
Ik hoop op spektakel in de bergen, en vooral dat t klassement nog niet in n definitieve plooi ligt voor de konningenrit in de Pyreneen. Dat Armstrong eindelijk ns tegen n fatsoenlijke tegenstand moet opboksen, tov de vorige jaren waar hij al praktisch voor de tour begon had gewonnen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ben ik nu de enige die wielrennen ultra-boring vindt :conf: |
nope :) |
|
|
| Jasperovitsj |
www.wielerprono.be
Ge kunt uw ploeg nog tot morgen middernacht samenstellen en veranderen. ;)
Ik doe deze Tour pas voor het eerst mee (met de ploeg van ons schoolforum), maar als het meevalt kunnen we volgende keer misschien meedoen met een BETA ploeg :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
www.wielerprono.be
Ge kunt uw ploeg nog tot morgen middernacht samenstellen en veranderen. ;)
Ik doe deze Tour pas voor het eerst mee (met de ploeg van ons schoolforum), maar als het meevalt kunnen we volgende keer misschien meedoen met een BETA ploeg :) |
Ow bedankt J. :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ben ik nu de enige die wielrennen ultra-boring vindt :conf: |
ik vind het waarschijnlijk nog meer boring dan gij:o |
|
|
|
|