|
Tour De France 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
Ik vind de Tour de laatste tijd niet meer zo bijster interessant, ik kijk dan liever naar Vuelta of Giro.
Ik hoop alleszins dat er een underdog wint (nee, Ullrich zal het idd niet zijn).
De enige wie ik eigelijk mis in deze Tour is Aitor Gonzalez, die de ronde van Zwitserland wint maar vreemd genoeg niet geselecteerd wordt :o
ohja, ik ga nu mijn tourploeg maken en dan zalk ook bij de BeTA ploeg kome :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Real
Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten
|
say what? :conf: |
|
|
| Real |
Euh, elke renner heeft een aantal ANJA-punten, eigenlijk is dat z'n kostprijs. :toothless
Heeft niks (of weinig) met u te maken hoor. :) |
|
|
| Bunz |
voila, mijn ploeg is samengesteld
khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. Eén plekje laatk dan maar open |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bunz
voila, mijn ploeg is samengesteld
khad er eigelijk maar 10, heb er voor de moeite dan maar Beloki bij gezet ookal verwacht ik daar weinig van. Eén plekje laatk dan maar open |
Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn.
| quote: | Originally posted by diddi
Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit :rolleyes:
gReetz |
Tot middernacht kunt ge erbij komen. De toegangscode van 't team is 2d7c7d767d74c1 en de site van de BeTA-ploeg is http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn. |
don't worry, dat was een van de eersten die ik in mijn ploeg had :)
heb ondertussen nog wel wat aanpassingen gemaakt. Nu hebk er 12 en zonder Beloki.
Tding is wel dat ik slecht ben in voorspellingen vooraf, tis altijd maar tijdens de wedstrijd da ik zie wie er ga winnen en wie niet :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als ge nog wat punten over hebt: Botero (ID 469) kost maar 119 ptn.
|
Die heb ik ook meteen gekozen :)
Hij heeft zo'n lage score omdat hij dit jaar nog nagenoeg niks heeft uitgestoken, maar hij zit nu gelukkig terug in topvorm! Een man voor de tijdritten en de overgangsetappes... |
|
|
| Belgian Bonzai |
Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie.
Santiago Botero, die gaat wel niet teveel kosten, maar dat is al altijd een energiebommetje geweest en ik heb em overlaatst weer tekeer zien gaan in een tijdrit :eyes: |
|
|
| MikeVee |
Bij teambeheer: het vakske naast code: is het vakske voor de code die een paar posts eerder gegeven is.
Vlak daarboven is een vakje waarin reeds een code staat, dit heeft een drop down menu waar ge BeTA moet selecteren. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Manne, ik snap het nie goed met die site, ge moet nog een login geven naast die code en beta pakt nie. |
Hebt ge eerst een account aangemaakt voor uzelf? Wat is uw accountnaam?
ploeg = BeTA
code = 2d7c7d767d74c1 |
|
|
| The_G0dfather |
| staat escartin aka de "berggeit" er nog tussen :D ? |
|
|
| Belgian Bonzai |
I'm in :D Thx CygnusX :)
En Botero doe nie mee of wa :(
edit, ah toch, safe :) |